بنر پویش صندوق اربعین

همرزمان حسین

همرزمان حسین

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
%۱۵
۱۶۱,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۲۴
وزن:
۵۱۴ گرم
شابک:
9786008218326

معرفی کتاب

کتاب «همرزمان حسین(علیه السلام)» از نقش ائمه (علیه‌السلام) برای حفظ معارف اسلام در سالهای سراسر التهابی می گوید که اوج آن کربلای مولایمان حسین(علیه‌السلام) بود. 

 این کتاب حاصل تألیف چندین سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای است که در محرم سال ۱۳۹۳ هجری قمری یعنی دقیقا در روزهای سرد بهمن ۱۳۵۱ شمسی که فضای فشار و سرکوب مبارزان توسط ساواک به اوج خود رسیده بود، ایراد شد.

ایشان در هیئت انصار الحسین (علیه‌السلام) تهران درباره اهمیت شناخت صحیح امامان و توطئه دشمنان سخن گفتند تا معنای مجاهدت از نگاه  ائمه «علیهم السلام» به درستی تبیین شود و مسأله جهاد و حیات سیاسی حتی با تقیه در زمان امام سجاد، امام باقر، امام صادق و امام کاظم «علیهم السلام» را تحلیل کرده و با طرح «انسان ۲۵۰ ساله» مفهوم آن را شرح داده‌اند.

از سویی دیگر به بیان فعالیت‌های سیاسی کمتر شناخته شده امام زادگان پرداخته‌اند و به این ترتیب سیر دقیق و منطقی از امتداد قیام حسینی را در مبارزات اسلامی پس از ایشان در قالب های مختلف جنگ تا تقیه بررسی کردند. 

مطالعه کتاب همرزمان حسین(علیه‌السلام) برای هرکس که می خواهد در امتداد آن روز عاشورا همراه امامش باشد ضروری است.

در برشی از کتاب میخوانیم:

امروز آن روزی نیست که ما هر مسئله ای را بخواهیم بفهمیم و هر مشکلی را بخواهیم حل کنیم برای خاطر اینکه ما اوّلی ترین مشکلاتمان را هم هنوز ندانسته ایم ما هنوز ضروری ترین مسائل زندگیمان را نمیدانیم؛ تعارف هم نداریم هنوز در دست اول اعتقادات عالی ،اسلامی عامل تحریف وجود دارد و بسیاری از حقایق از نظر ما پوشیده است که یک مسئله همین مسئله ای است که بنده ان شاء الله در این چند روزه بحث خواهم کرد و خواهید دید که دست تحریف چه کرده؛ غوغایی کرده ما در مسائل اولیمان مبتلای به ناشناسی و عدم معرفت هستیم؛ پس چه لزومی دارد که دنبال مسائلی برویم که در زندگی ما برای آینده ما برای خط مشی ما اثری ندارد؟ چرا در این زمینه بحث کنیم؟

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
۲۰ %
۱,۶۶۹,۰۰۰
۱,۳۳۵,۲۰۰ تومان
میلیشیا میلیشیا
۱۰ %
مریم رمضانی
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
خون دلی که لعل شد خون دلی که لعل شد
۱۰ %
محمدعلی آذرشب
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
خون دلی که لعل شد  گالینگور خون دلی که لعل شد  گالینگور
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
خانه دار مبارز خانه دار مبارز
۱۰ %
مرضیه ذاکری
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
حوض شربت حوض شربت
۱۰ %
مریم قربانزاده
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها