بنر پویش صندوق اربعین

نامه ای از جنوب

نامه ای از جنوب

4.2

زندگی نامه‌ی داستانی شهید سمیر قنطار

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 1 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۵۲
وزن:
۱۱۶ گرم
شابک:
9786227510577

معرفی کتاب

کتاب «نامه ای از جنوب» زندگینامه داستانی شهید سمیر قنطار از جمله مجاهدان بزرگ لبنانی است که در راه آرمان آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل با تمام وجود به پاخاست و هزینه داد. او در پانزده سالگی فرماندهی عملیاتی به خاک اشغالی اسرائیل انجام داد و در این عملیات توانستند یک دانشمند مهم هسته ای اسرائیل را به درک واصل کنند. او مدتی طولانی غریب به سی سال در اسارت دشمن بود اما هیچگاه نشکست و از مواضع خود کوتاه نیامد. سرانجام بر اثر فعالیت های حزب الله او معاوضه گردید و به خاک وطن گشت. سرانجام این مجاهد بزرگ در سال 2015 در سوریه بر اثر حمله صهیون ها به شهادت رسید. در این کتاب که با قلم عزت الله الوندی نوشته شده نسل نوجوانان با سبک زندگی و اهم فعالیت‌های او همراه می‌گردند و با یک اسطوره بزرگ مقاومت آشنا می‌شوند. این کتاب دومین جلد از مجموعه مرد میدان است که با هدف آشناسازی نسل جوان با فرماندهان جبهه مقاومت در قالب داستان‌هایی کوچک نوشته شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

شما مناطق مسکونی غریبیه رو بمباران کرده‌اید؛ اردوگاه‌های فلسطینی رو زیر آتش بمب گرفته‌اید آوارگان رو قتل عام کرده‌اید؛ قتل عام بی‌گناهان در کفرکلا، کفر قاسم دیر یاسین و کفر حمام از افتخارات شماست. شما در لبنان از محل پایگاه‌های عملیاتی خبر داشتید؛ اما باز هم مردم بی‌گناه رو کشتید. در فرودگاهی عادی که آدم نظامی وجود نداشت، همه رو کشتید. این شمایید که جنگ رو شروع کردید و مردم عادی رو از نظامی‌ها جدا نکردید. مگه این شما نبودید که فرودگاه بیروت رو در ۱۹۷۸ زدید و یازده هواپیما رو نابود کردید؟ شما در فلسطین جنگ با مردم رو شروع کردید اون‌ها رو کشتید و بقیه رو از شهر و دیارشون آواره کردید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

با دست های خالی با دست های خالی
۱۰ %
مهدی بختیاری
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
هنر اهل بیت هنر اهل بیت
۱۰ %
سید حسن منتظرین
۲۷۰,۰۰۰
۲۴۳,۰۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
ملا صالح ملا صالح
۱۰ %
رضیه غبیشی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
من زنده ام - جلد نرم من زنده ام - جلد نرم
۱۰ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها