من محافظ حاج قاسم‌ام

من محافظ حاج قاسم‌ام

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۹۶
وزن:
۸۶ گرم
شابک:
9786222850555

معرفی کتاب

کتاب «من محافظ حاج قاسمم» یکی از آثار مجموعه کتابهای «محافظان آسمانی» است که انتشارات شهید کاظمی برای سه تن از محافظان همراه با شهید سلیمانی در واقعه فرودگاه بغداد، منتشر ساخته است.

اثر پیش‌رو به زندگانی شهید وحید زمانی‌نیا است، کسی که عاشق سیدالشهدا(ع) بود و علاقه ویژه‌اش به روضه‌های کربلایی حاج منصور ارضی بود؛ وقتی سن کمی داشت، به عنوان محافظ سپهبد سپاه اسلام،حاج قاسم سلیمانی انتخاب شد و ردای شهادت را بر لباس دامادی ترجیح داد و آسمانی شد.

علاقه ویژه‌اش به روضه‌های کربلایی حاج منصور ارضی بود؛ وقتی سن کمی داشت، به عنوان محافظ سپهبد سپاه اسلام،حاج قاسم سلیمانی انتخاب شد و ردای شهادت را بر لباس دامادی ترجیح داد و آسمانی شد.

در بخشی از خاطرات این شهید والامقام می‌خوانیم:

((خیلی از رزمندگان شیمیایی شده بودند. یک روز ابلاغیه آمد «آن‌هایی که در آزادسازی حلب و حومه بوده‌اند، بروند تست بدهند تا از سلامت و یا درصد شیمیایی ریه آگاهی پیدا کنند و اگر لازم به درمان است، درمان را آغاز نمایند. » به وحید گفتم که جریان این است. گرفت به شوخی و خنده که سمت ما خبری نبود!))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

به رنگ حبیب به رنگ حبیب
۱۰ %
صادق عباسی ولدی
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
همراهی تا آسمان همراهی تا آسمان
۱۰ %
صادق عباسی ولدی
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها