بنر پویش صندوق اربعین

معلم باید در خط مقدم باشد

معلم باید در خط مقدم باشد

4.2

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون معلمان و آموزش و پرورش

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
%۱۰
۹۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۰
وزن:
۱۹۸ گرم
شابک:
9786008857525

معرفی کتاب

کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون معلمان و مسوولان و ساختار وزارت آموزش و پرورش است که از 66 تا 96 گردآوری شده است. در این کتاب راهبر انقلاب که همواره ناظر به خط فکری امام و دین اسلام مسیر جمهوری اسلامی را تبیین و تثبیت نموده‌اند پیرامون این ارگان مهم حکومت توضیحات مفصل و دقیقی مطرح کرده‌اند. از جمله مهم‌ترین مباحث سال‌های اخیر که ایشان قاطعانه در مقابل آن ایستادند و نگذاشتند تا این طرح غربی در کشور اسلامی اجرایی گردد مساله سند 2030 بود. پروژه‌ای که رقم می‌خورد نسلی سکولار و ضددین پرورش می‌داد که از تمامی مفاهیم اخلاقی و دینی تهی می‌گشتند. همین موضوع نشان می‌دهد که چقدر رهبر پیرامون مساله آموزش و پرورش حساس هستند و همچون رهبری خبیر و بصیر از مرزهای اعتقادی و فرهنگی این کشور حراست کرده و بیدار هستند که نوگلان این سرزمین با طوفان فرهنگی و فکری غرب لگدمال نشوند و هویت ایرانی اسلامی خود را از دست ندهند. از جمله مباحثی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته موضوعاتی همچون جایگاه معلم، جایگاه آموزش و پروش و آن منطقه ایده‌آلی است که جمهوری اسلامی در مساله تعلیم و تربیت به آن برسد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

من به شما فرهنگیان عزیز می‌گویم که مسئله فرهنگ و تعلیم و تربیت، مسئله اول در نظام ماست در بلند مدت هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد. نقش معلم و مربی در جامعه ما نقش طراز اول است. در حقیقت، سنگر مبارزه با کفر و ظلم و استکبار جهانی و قلدری شیاطین سیاسی عالم همین سنگر مدرسه و تعلیم و تربیت و فرهنگ است. دانش آموزان نونهالی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملت اند. قدر تعلیم و تربیت و معلمی و سنگر فرهنگی را بدانید جوان‌ها و نوجوان‌ها، قدر درس و بحث و فراگیری و خودسازی را بدانند شما معلمین و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطه امید روشن را - که امام و انقلاب اسلامی آن را به وجود آوردند - در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید. امام عزیزمان همیشه بر این مطلب اساسی تأکید می‌کردند و ما اعتقاد داریم که این موضوع، جزو محکمات و ضروریات انقلاب و خط امام است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تربیت جنسی کودکان - جلد اول تربیت جنسی کودکان - جلد اول
۱۰ %
جمعی از نویسندگان - امیرحسین بانکی پور فرد
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
بازی بازوی تربیت بازی بازوی تربیت
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۴۱,۰۰۰
۳۶,۹۰۰ تومان
حرکت حرکت
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد چهارم) من دیگر ما (جلد چهارم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۷۲,۰۰۰
۶۴,۸۰۰ تومان
نسیم مهر 2 نسیم مهر 2
۱۰ %
حسین دهنوی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
رشد (صفایی حائری) رشد (صفایی حائری)
۱۰ %
علی صفایی حائری
۶۲,۰۰۰
۵۵,۸۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها