مردم تصمیم می گیرند

مردم تصمیم می گیرند

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
۱۱۲
وزن:
۱۴۴ گرم
شابک:
9786005347289

معرفی کتاب

پرفسور سیدحمید مولانا از مشاورین دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم است. او استاد دانشگاه واشنگتن است و نسبت به فلسفه سیاسی و حوادث منطقه خاورمیانه اشراف بسیار زیادی دارد. در دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اتفاقات مهمی از جانب دشمنان انقلاب رخ داد و واکنشی که مردم به این انقلاب مخملی نشان دادند جای تامل و تحلیل فراوانی دارد. حوادثی که ثابت کرد همچنان مردم ایران هستند که سرنوشت کشور را خودشان تعیین می‌کنند.

در کتاب «مردم تصمیم می گیرند» پرفسور مولانا شرایط ایران و خاورمیانه پیش از وقوع انتخابات را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد تمام برنامه‌های ایالات متحده برای تضعیف انقلاب اسلامی با نفوذ در کشورهای همسایه با شکست مواجه شده و آن‌ها تصمیم گرفتند با ایجاد یک تفرقه و انقلاب مخملی در درون کشور شرایط پیشرفت و حرکت رو به جلوی ایران را دچار اختلال کنند. نویسنده با نگاهی کلان به اتفاقات آمریکا و تصمیمات سران ایالات متحده در طول این سال‌ها و همچنین نظر به حوادث فتنه نشان می‌دهد که مردم چگونه با حرکت هوشمندانه و بابصیرت خود چشم فتنه را کور کردند و از یک خطر بزرگ جلوگیری کردند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

اتحاد درونی و تفرقه بیرونی استراتژی هدف و انگیزه آمریکا در شیوه سیاستگذاری خارجی و جهانی است خیلی از اعضای هیئت حاکمه آمریکا و برخی از مشاوران او، از جمله معاون رئیس جمهور، جوزف بایدن عقیده دارند که سیاست هویج و چماق باید در مورد ایران دنبال شود، مسئله فلسطین برپایه الگوی ایرلند شمالی حل گردد. عراق چیزی مانند بوسنی و هرزگوین با حاکمیت و اختیارات سه بخش جدا ولی به صورت پنهان، یعنی شیعیان سنی ها و کردها اداره شود آمریکا عقیده دارد که ایران ممکن است نوعی از این الگو را پذیرد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مردم گله مندند مردم گله مندند
۱۰ %
نشر شهید کاظمی
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
نیم دانگ پیونگ یانگ نیم دانگ پیونگ یانگ
۱۰ %
۲۲۵,۰۰۰
۲۰۲,۵۰۰ تومان
ارتداد ارتداد
۱۰ %
وحید یامین پور
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
روایت تفکر جلد پنجم در جهت عکس حرکت کن روایت تفکر جلد پنجم در جهت عکس حرکت کن
۱۰ %
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
رقص برزیل با شیطان رقص برزیل با شیطان
۱۰ %
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰ تومان
فتنه تغلب فتنه تغلب
۱۰ %
مصطفی غفاری
۲۱۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها