مدل های کسب و کار برای تیم ها

مدل های کسب و کار برای تیم ها

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
کارآفرینان
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۲۵۰
وزن:
۵۱۶ گرم
شابک:
9786227089226

معرفی کتاب

کتاب «مدل های کسب و کار برای تیم ها» نوشته تیم کلارک و بروس هیزن است که پس از دو کتاب موفق در عرصه کسب و کار با عناوین خلق مدل کسب و کار و مدل کسب و کار شما نگاشته شده است. در این مرحله نویسندگان با مشاوره مدیران و تاجران موفق سراسر دنیا در تلاش بوده‌اند راهکارهای خلق مدل کسب و کاری که بر پایه یک تیم است را به شما ارائه دهند.

در مقدمه کتاب ذکر شده است که برای نوشتن این کتاب از راهنمایی و تجربه 225 نفر که در 38 کشورمختلف کسب و کارهای گوناگونی را اداره می کنند استفاده نموده اند و سعی نموده اند براساس فصل مشترک تمام این روش‌ها مدلی را به خواننده ارائه دهند که هم دارای سیری منطقی و تصاعدی باشد و هم اینکه مرحله مرحله امکان بازنگری و تصحیح اشتباهات وجود داشته باشد. از آنجایی که کار تجاری به شکل فردی تفاوت های بسیار زیادی با ادراه و مدیریت یک تیم که متشکل از شخصیت‌های منحصر به فرد است، دارد پس برای راهبری یک تیم به سوی اهداف مشترک و در عین حال تامین نیازهای شخصی افراد تیم یک فرآیند بسیار تخصصی و پیچیده است که انجام آن نیازمند مطالعه و تجربه فراوان است. این کتاب با توضیح واضح و مصداقی تکنیک های مختلف در این راه دشوار اما موفق شما را رهنمون می فرمایند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

شرکت ایتالیایی انل یکی از تولیدکنندگان نیروی برق است که به بیش از ۶۰ میلیون خانوار در بیش از ۳۰ کشور خدمت می‌کند و از اینکه بزرگترین پایگاه مشتری را در میان تولیدکنندگان نیرو در اروپا در اختیار دارد به خود می‌بالد. در سال ۲۰۱۵ مجله فورچون شرکت انل را پنجمین شرکت در میان ۵۰ شرکت برتری که دنیا را تغییر می‌دهند معرفی کرد. رتبه‌ای بالاتر از فیسبوک، علی بابا و آی بی ام شرکت انل در همان سال برنامه ریزی روی بستر استراتژیک جدیدی را برای رشد آغاز کرد که این پاور نام داشت. این پاور به نحوی طراحی شده بود تا در مدل صنعت مشارکتی پیشگام باشد مدلی که کاربران به وسیله آن می‌توانستند به تولید نیرو بپردازند و از طریق شبکه کاملاً دیجیتالی و بستر اینترنتی آزاد انل با آن مشارکت کنند توسعه جایگاه‌یابی برند جدید شرکت در فضای دیجیتالی به ایزابلا پانیتزا واگذار شد کار چالش برانگیزی که هدف از آن پشتیبانی از استراتژی عملیاتی این پاور انل بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مصائب من در حباب استارت آپ مصائب من در حباب استارت آپ
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
منهای فقر- استاد حکیمی منهای فقر- استاد حکیمی
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
خروج از خیابان سئول خروج از خیابان سئول
۱۰ %
سید مجتبی قافله باشی - وجیهه سامانی - کامران غضنفری - حامد حاجی پور
۱۹,۰۰۰
۱۷,۱۰۰ تومان
رهیافت های اقتصادی اسلام رهیافت های اقتصادی اسلام
۱۰ %
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
اقتصاد مقاومتی سکوی پیشرفت و عدالت اقتصاد مقاومتی سکوی پیشرفت و عدالت
۲۵ %
هرژه - موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه
۵,۰۰۰
۳,۷۵۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها