محمد مسیح کردستان

محمد مسیح کردستان

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
%۲۰
۲۴۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۸۰۰
وزن:
۷۹۵ گرم
شابک:
9786003303683

معرفی کتاب

زندگینامه داستانی شهید محمد بروجردی، از فرماندهان سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی، که با حُسن برخورد و ابتکار عمل هایی که داشت، کنترل منطقه کردستان را به ایران باز گرداند.

کتاب محمد مسیح کردستان که در 800 صفحه و با قطع وزیری ،زندگینامه‌ی فاتح قلب‌های کردستان را روایت می‌کند.

نصرت الله محمودزاده برای نگارش این کتاب سختی‌های عجیب و غریبی کشیده است. بیش از سی و سه هزار دقیقه مصاحبه با شصت نفر از هم رزمان ،آشنایان ،دوستان مسئولان و مرتبطین به این شهید بزرگوار، مطالعه بیش از 15000 صفحه ،کتاب، روزنامه، دست نوشته و فیش‌برداری از 3000 صفحه نوار پیاده شده از مصاحبه‌های موجود در آرشیوهای مختلف، سفرهای متعدد به سنندج ،پاوه ،سردشت کامیاران و .... همه و همه در طول هفده سال ،پژوهش کتابی را به بار آورده که بدون شک بی‌نظیر است.

این کتاب داستان زندگانی صرف یک فرمانده لشکر شهید نیست؛ داستان انسان کامل است. داستان شهیدانه زیستن قبل از شهید شدن است. داستان انسان‌هایی است که آدم باورش نمی‌شود در همین مملکت، چند سال پیش زندگی کرده‌اند و در همین کوچه خیابان‌هایی که ما در آن بزرگ شدیم بزرگ شده‌اند اما ما کجاییم و آنها به کجا رسیدند؛ یک خوبی این کتاب این است که تنها به «بروجردی» نپرداخته در کنار بروجردی شما «کاوه، صیاد شیرازی، احمد متوسلیان، ناصر کاظمی، ابراهیم همت ،حسن آبشناسان، شهید بهشتی و شهید مطهری را هم دارید که هر کدام از یک بعد، این کتاب را تکمیل تر کرده اند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

همپای مسافر اردیبهشت همپای مسافر اردیبهشت
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
همان لبخند همیشگی همان لبخند همیشگی
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
این صدف انگار مروارید ندارد این صدف انگار مروارید ندارد
۱۰ %
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
ایستاده تا همیشه ایستاده تا همیشه
۱۰ %
فاطمه وفایی‌زاده
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
سیطره سیطره
۱۰ %
کیانوش گلزار راغب
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
بی نام پدر بی نام پدر
۱۰ %
سید میثم موسویان
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها