مجموعه قهرمانان کربلا (9 جلدی)

مجموعه قهرمانان کربلا (9 جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۴۱,۰۰۰
%۱۵
۳۷۴,۸۵۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۳۴
وزن:
۵۰۸ گرم

معرفی کتاب

مجموعه قهرمانان کربلا کاری جذاب و خواندنی برای آشنا ساختن کودکان خردسال با حماسه های عاشورایی است. این مجموعه توسط نشر کتاب پارک منتشر شده است و در هر جلد، داستان حماسه آفرینی یکی از اصحاب یا خانواده امام حسین (علیه السلام) روایت می شود. این آثار برای کودکان بالای 5 سال نوشته شده؛ کسانی که می‌خواهند روزی قهرمان سپاه امام زمانشان باشند. 

این کتب با قلم روان، پاکیزه و کودکانه خانم منصوره مصطفی زاده همراه است و در هر جلد فضیلت‌های اخلاقی آن شخصیت عاشورایی بیان می‌شود و نشان داده می‌شود شهادت نه پایان غم‌بار آن قهرمانان بلکه پاداش فضائلشان است.

حالا در کتاب‌رسان، این مجموعه به دو شیوه مجموعه و تکی به دست کودکان نازنین رسانده می‌شود.

این مجموعه نه جلدی شامل کتاب‌های زیر است:

1) قهرمانان کربلا (ام البنین):

ام البنین مادر چهار شهید در حماسه کربلا است که بزرگترین این فرزندان حضرت ابالفضل (علیه السلام) است. او تمام سرمایه زندگی خود را فدای مولایش امام حسین (علیه السلام) کرد.

2) قهرمانان کربلا (حر)

حر فرمانده ای بود که دستور گرفت تا از ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه ممانعت کند. اما زمانی که دید سپاه ابن زیاد قصد به شهادت رساندن امام را دارند مسیر خود را عوض و در خدمت اباعبدالله (علیه السلام) به شهادت رسید.

3) قهرمانان کربلا (زهیر)

زهیر فردی عثمانی بود و اعتقادی به امامت حضرت حسین (علیه السلام) نداشت. با این حال در هنگام بازگشت از یک دیدار با امام حسین (علیه السلام) فطرت او را بیدار کرد و به فرماندهی سپاه حضرت رسید.

4) قهرمانان کربلا (حسین(ع))

در این جلد نویسنده به سراغ شخصیت اصلی کربلا رفته و تلاش داشته با گفتن حکایت هایی ناب کودکان را با شخصیت ارباب جهان آشنا می‌سازد.

5) قهرمانان کربلا (زینب(س))

حضرت زینب بانوی بزرگوار کربلا و پیام‌رسان حماسه حسین به گوشه عالمیان بودند. ایشان که در این واقعه تلخ بسیاری از عزیزان خود را از دست دادند. از کاری که امام شروع کرده بودند بازنماند و پیام عدالت خواهی او را به گوش ظالمان رساند.

6) قهرمانان کربلا (مسلم)

مسلم ابن عقیل سفیر امام در شهر کوفه بود. ایشان قرار بود زمینه را برای حضور امام فراهم کند اما کوفیان به ایشان خیانت کند و توسط ماموران ابن زیاد به شهادت رسید و اولین شهید راه حسین شد.

7) قهرمانان کربلا (حبیب)

حبیب ابن مظاهر از دوستان دوران کودکی امام حسین (علیه السلام) بود. او مخفیانه توانست از کوفه خارج شود و خود را به کاروان حسین برساند. او یکی از مسن ترین سرداران سپاه امام بود.

8) قهرمانان کربلا (قاسم)

قاسم ابن الحسن میراث برادر برای برادر بود تا در روز عاشورا فردی از خاندان حسنی به دفاع از کیان ولایت بلند شود و این فرد جوانی سیزده ساله بود که شجاعانه همچون پدر جنگید

9) قهرمانان کربلا (اسلم ترک)

اسلم ترک تنها ایرانی حاضر در سپاه امام حسین (علیه السلام) بود. او جوانی رشید بود که سال ها خادمی امام سجاد (علیه السلام) را کرده بود و در روز عاشورا تصمیم گرفت وظیفه اش را در این روز به طور کامل ادا کند.

قهرمانان کربلا (زینب (س))
قهرمانان کربلا (حبیب)
قهرمانان کربلا (مسلم)
قهرمانان کربلا (حر)
قهرمانان کربلا (ام البنین(س))
قهرمانان کربلا (حسین(ع))
قهرمانان کربلا (زهیر)
قهرمانان کربلا (قاسم)
قهرمانان کربلا (اسلم ترک)

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قهرمانان کربلا (حبیب) قهرمانان کربلا (حبیب)
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (زهیر) قهرمانان کربلا (زهیر)
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (قاسم) قهرمانان کربلا (قاسم)
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (زینب (س)) قهرمانان کربلا (زینب (س))
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (ام البنین(س)) قهرمانان کربلا (ام البنین(س))
۱۰ %
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (حسین(ع)) قهرمانان کربلا (حسین(ع))
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها