شرح الف خمیده

شرح الف خمیده

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
%۱۰
۱۳۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۲۴
وزن:
۲۳۰ گرم
شابک:
9786227808773

معرفی کتاب

حیات پربلا و آزمایشی که معصومین علیهم السلام گذرانده‌اند می‌تواند الگویی برای تمام موحدان و خداجویان عالم باشد که در هنگام رسیدن به قرب الهی چه مشکلات فراوانی را باید در این جهان خاکی از سر بگذرانند. گزارش زندگی این بزرگان و پیوند اتفاقات ایشان با هنر معاصر سبب می‌شود تا مخاطب امروزی نیز بتواند ارتباطی روحی با این انوار حق پیدا کند و در این مسیر خود را برای پیمودن صراط حق آماده نماید.

کتاب «شرح الف خمیده» سه نگاه زنانه به زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. در نگاه اول ما با مادر ایشان حضرت خدیجه (سلام الله علیها) همراه هستیم که از روزهای بارداری این نور حق و خردسالی این بانوی بزرگ سخن می‌گوید و نشان می‌دهد در آن سال‌های سخت مکه یار و پناه مادر چه کسی بوده است. بخش دوم داستان از زبان خود حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مورد روزهای زندگی با حضرت امیر است. و بخش سوم کتاب از زبان اسماء بنت عمیس از تلخ‌ترین روزهای زندگی معصومین یعنی روزهای بیماری و شهادت حضرت زهرا سلا الله علیها سخن می‌گوید. این کتاب از مستندات بسیار زیادی برای بیان داستان خود استفاده کرده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

درد دوباره از پهلوهایم شروع شد و بعد در یک نقطه از شکمم جمع شد. عرق پیشانی‌ام را پوشاند. درد از شکم به کمرم رفت انگار مهره داغ روی کمرم بگذارند در یک لحظه درد گرفت اما زود آرام شد انگار که اصلاً دردی نبوده است. دوباره صدای طفل در گوشم پیچید:«یا اماه یا خدیجه» مگر می‌شد طنین این صدای بهشتی را بشنوم و درد داشته باشم؟ صدایش آرامشی داشت که نگرانی و درد را از بین می‌برد. این بار هم که صدایش رسید آرام شدم.

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مادر مادر
۱۰ %
نرجس شکوریان فرد
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
فدک در تاریخ فدک در تاریخ
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
ریحانه خدا (جلد سوم: فاطمه ای که تو یادمان دادی) ریحانه خدا (جلد سوم: فاطمه ای که تو یادمان دادی)
۱۰ %
۷۷,۰۰۰
۶۹,۳۰۰ تومان
فاطمه علی است فاطمه علی است
۱۰ %
علی قهرمانی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
زن (فاطمه فاطمه است)  علی شریعتی زن (فاطمه فاطمه است)  علی شریعتی
۱۰ %
۱۳۸,۰۰۰
۱۲۴,۲۰۰ تومان
ریحانه پیامبر ریحانه پیامبر
۱۰ %
محسن نعما
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها