سیر تا پیاز بارداری

سیر تا پیاز بارداری

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
%۱۰
۱۳۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۵۰۴
وزن:
۳۹۲ گرم
شابک:
9786008441953

معرفی کتاب

احساس مادری نعمتی است که شیرینی آن از لحظه های آغازین، در وجود یک بانو شعله می کشد و اورا در برابر هر سختی و فراز و نشیب مقاوم می‌سازد.

روزهای اول سرشار می‌شود از شوق و هیجان و استرس و سوال؛ چه چیزی بخورم؟ چه کتابی بخوانم؟ چرا تکان نمی‌خورد؟ الان چه وضعیتی دارد؟ چقدر پیاده‌روی کنم؟ چه چیزهایی می‌تواند برایش خطرناک باشد؟ چه دعاهایی را بخوانم؟ و.... 

در این زمان است که دلتان میخواهد جملاتی علمی و منطقی و دقیق بشنوید، اطلاعات درست دریافت کنید و به منبعی جامع برای پاسخ نگرانی‌هایتان دست یابید؛ کتاب «سیر تاپیاز بارداری» نوشتاری است از نشر مهرستان که دوست خوب شما برای نه ماه سرنوشت‌ساز خواهد شد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

((شاید باورش سخت باشد! آیا می‌توانید تصور کنید لگد خوردن لذت‌بخش باشد؟ مادری که مدتی از بی‌حرکتی فرزند درون رحم خود نگران است، لگدزدن جنینش را با ذوق و شوق به تماشا می‌نشیندو گاهی همسرش را به مشاهده این صحنه مهیج دعوت می‌کند. مادری که با اختیار خودش چندین ماه انواع سختی‌ها و محدودیت‌ها را به خاطر امانتی الهی به جان می‌خرد، وقتی به مقام مادری می‌رسد، بهشت زیر پای او گسترانده می‌شود.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خانه مغایرت خانه مغایرت
۱۰ %
محمد علی جعفری
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
ایران جوان بمان ایران جوان بمان
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۱۶۵,۰۰۰
۱۴۸,۵۰۰ تومان
دوجان دوجان
۱۵ %
زهرا قدیانی
۶۲,۰۰۰
۵۲,۷۰۰ تومان
پناهم باش پناهم باش
۱۵ %
بهزاد دانشگر - راضیه ترکان - مهناز محمدیان
۱۱۹,۰۰۰
۱۰۱,۱۵۰ تومان
فکرشم نکن فکرشم نکن
۱۰ %
بهزاد دانشگر - مرضیه احمدی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها