بنر پویش صندوق اربعین

کتاب سه نکته مامان ها

کتاب سه نکته مامان ها

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۲۴
وزن:
۹۲ گرم
شابک:
9789640235249

معرفی کتاب

آموزش به کودکان

کتاب سه نکته ی مامان ها اثری از کلر ژوبرت است که به زیبایی به ماجراجویی‌های شخصیت زنبورک پرداخته است. این داستان به ما یادآوری می‌کند که لطف و محبتی که از دیگران دریافت می‌کنیم، باید با احترام و مهربانی پاسخ داده شود.  کلر ژوبرت، نویسنده و تصویرگر این کتاب، با تجربه‌های شخصی خود، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با ارزش‌های انسانی مانند احترام، مهربانی و ادب می‌توانیم روابط خود را بهبود بخشیم.  این کتاب نه تنها یک داستان زیبا برای کودکان است، بلکه پیام‌های ارزشمندی را نیز به خوانندگان ارائه می‌دهد. این کتاب با تأکید بر ارزش‌های انسانی و روابط انسانی، دارای پیام های آموزنده ای برای کودکان است و می‌تواند به عنوان یک منبع آموزشی برای کودکان در سنین ابتدایی مورد استفاده قرار گیرد و آن‌ها را به رفتارهای مثبت و احترام به دیگران تشویق کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" مامان هزارپا دوباره صدا کرد: «پاپاپا جان نمی‌آیی؟» بچه زنبورها با کنجکاوی پرسیدند: «آن وقت تو برای مامانت چه کار می‌کنی؟ چطوری خوش حالش می‌کنی؟ چه جوری جواب این همه مهربانی را می‌دهی؟»"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ایران مقتدر ایران مقتدر
۱۰ %
سید محمدحسین راجی - سید محمدرضا خاتمی
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
آغازی بر یک پایان آغازی بر یک پایان
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
دوران جدید عالم دوران جدید عالم
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
اندیشه مقاومت اندیشه مقاومت
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۳۳۰,۰۰۰
۲۹۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها