بنر پویش صندوق اربعین

سفیر (مسلم بن عقیل)

سفیر (مسلم بن عقیل)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۵,۰۰۰
%۱۰
۴۹,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۸۸
وزن:
۱۰۰ گرم
شابک:
9789649735467

معرفی کتاب

سفیر عاشورا

   تاریخ اسلام پر از نکات آموزشی برای آنانی هست که می اندیشند، کودکان و نوجوانان علاقه مند به تاریخ و پدران و مادرانی که تمایل دارند نسل جدید نیز با صحابه و یاران اهل بیت آشنا شوند می توانند کتاب مسلم بن عقیل سفیر دوستان پیامبر و علی را تهیه کنند تا با زبانی شیوا و داستان گونه فرزندان و آشنایان نوجوان خود را با این شخصیت های اثرگذار در تاریخ اسلام آشنا کنند. در این کتاب، مجید ملامحمدی با استفاده از قلم خود، کودکان و نوجوانان را با زندگی یار راستین اهل بیت (ع)، مسلم بن عقیل که در راه اسلام و نوه پیامبر (ص) امام حسین (ع) ماند و مبارزه کرد و در تمام عمرش، سر تسلیم در برابر زور و تزویر فرود نیاورد، آشنا می‌کند. او این داستان را به شکلی جذاب و زیبا تعریف کرده تا جوانان بتوانند از آن الهام بگیرند و از آموخته‌های زندگی این شخصیت الهام بگیرند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:" آن شب ماموران ابن زیاد، کوچه به کوچه به دنبال مسلم بودند. امیر فرمان داده بود همه محله ها و کوچه های شهر، در کنترل ماموران دارالاماره باشد. سربازان حاکم در کنار دروازه های شهر، به ردیف ایستاده بودند. تمام خروجی های کوفه بسته شده بود. مسلم باید هرچه زودتر دستگیر می شد. این دستور حاکم کوفه بود. تا صبح، دیگر هیچ کس بیرون از خانه نمانده بود. همه به خانه های خود خزیده بودند. قیام حامیان مسلم بن عقیل شکست خورد."

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی) مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی)
۱۵ %
۵۸۸,۰۰۰
۴۹۹,۸۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
ستاره من ستاره من
۱۰ %
حمیدرضا شاه آبادی - ناصر نادری
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
کودکستان آقا مرسل کودکستان آقا مرسل
۱۰ %
داوود امیریان
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها