بنر پویش صندوق اربعین

سردار (مالک اشتر)

سردار (مالک اشتر)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۷۲
وزن:
۶۸ گرم
شابک:
9789649735474

معرفی کتاب

مالک اشتر یار ولی

   تاریخ اسلام پر از نکات آموزشی برای آنانی هست که می اندیشند، کودکان و نوجوانان علاقه مند به تاریخ و پدران و مادرانی که تمایل دارند نسل جدید نیز با صحابه و یاران اهل بیت آشنا شوند می توانند کتاب مالک اشتر سردار دوستان پیامبر و علی را تهیه کنند تا با زبانی شیوا و داستان گونه فرزندان و آشنایان نوجوان خود را با این شخصیت های اثرگذار در تاریخ اسلام آشنا کنند. در این کتاب، مجید ملامحمدی با استفاده از قلم خود، کودکان و نوجوانان را با زندگی یار راستین پیامبر (ص) و امام علی (ع)، مالک اشتر که در طول زندگی با رشادت ها و دلاوری های خود برگ زرینی را در تاریخ اسلام رقم زده است، آشنا می‌کند. او این داستان را به شکلی جذاب و زیبا تعریف کرده تا جوانان بتوانند از آن الهام بگیرند و از آموخته‌های زندگی این شخصیت الهام بگیرند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:"مردمان دودمان«نخع» که شاخه ای از قبیله بزرگ «مذحج» بودند، همگی مسلمان شدند. اما در میان آنان چند مرد پرتوان و چابک، جلوتر از بقیه در مقابل حضرت علی (ع) زانو زدند و شهادتین بر زبان آوردند. مالک اشترو کمیل بن زیاد از جمله این افراد بودند. مالک دست فرستاده پیامبر خدا (ص) را با اشتیاق فشرد. برق نگاه حضرت علی(ع) تا اعماق دل او نفوذ کرد. بین مالک و حضرت علی (ع) حجاب ها برداشته شد. او از همان دم، سربازی وفادار برای فرستاده پیامبر خدا (ص) شد."

 

 

 

 

 

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سگ خوب قصه ما سگ خوب قصه ما
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
خمپاره های فاسد خمپاره های فاسد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
مترسک مزرعه آتشین مترسک مزرعه آتشین
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
ستاره من ستاره من
۱۰ %
حمیدرضا شاه آبادی - ناصر نادری
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
فرزندان ایرانیم فرزندان ایرانیم
۱۰ %
داوود امیریان
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها