راز درخت شاه توت

راز درخت شاه توت

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۵۶
وزن:
۹۸ گرم
شابک:
9789647512404

معرفی کتاب

کتاب «راز درخت شاه‌توت» چهارمین جلد از مجموعه کودکان «قصه‌های شیرین دلستان و گلستان» است که داستان مردم دو شهر کوچک در نزدیک یکدیگر را روایت می‌کند. این کتاب از پنج داستان کوتاه تشکیل شده که هرکدام به بخشی از زندگی و فرهنگ مردم این دو شهر می‌پردازد. مردم شهر دلستان که در پای کوهی به نام بلندکوه زندگی می‌کنند، به ساختن کوز‌ه‌های باکیفیت و خوش‌ساخت مشهور‌ند و از این راه کسب درآمد می‌کنند. از طرف دیگر در شهر گلستان که در پشت بلندکوه قرار گرفته، مردم با آب چشمه‌های خروشان به پرورش گل‌های زیبا مشغول هستند. جلد چهارم این مجموعه به روایت بخشی از زندگی مردم این دو شهر می‌پردازد.

کتاب پناهگاه آهو از پنج داستان کوتاه تشکیل شده؛ داستان اول «آرزوهای مرجان» دربارۀ زندگی مشترک آرش و مرجان است که شش ماه پس از عروسی‌شان به اولین مشکل جدی خود برمی‌خورند. داستان دوم «استاد موسی» ماجرای مرد غریبه‌ای‌ست که به دنبال چیزی می‌گردد و از طرفی کمال به او دربارۀ دزدهای عتیقه هشدار می‌دهد. داستان سوم «راز درخت شاه‌توت» قصۀ عمه‌لیلا و دو پسرش را تعریف می‌کند که قصد دارند درخت پیری را قطع کنند. داستان چهارم «گلاب هاشم» نام دارد که روایتگر داستان سه خواهر است که در شب مهمانی حاج فرمان، اتفاقی برایشان می‌افتد و در داستان آخر، «حسن فری» روایتی از آرزوهای حسن کچل است که برای مو درآوردن، از عطار یک داروی جدید می‌گیرد. این مجموعه کتاب به قلم «محمد حمزه‌زاده» منتشر شده است.

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قصه های من و بابام (جلد دوم) قصه های من و بابام (جلد دوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
آرزوی زنبورک آرزوی زنبورک
۱۰ %
کلر ژوبرت
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
پانچلو (بهتر از همه) پانچلو (بهتر از همه)
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد سوم) قصه های من و بابام (جلد سوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد اول) قصه های من و بابام (جلد اول)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا) زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها