بنر پویش صندوق اربعین

در گوشی های عاشقانه

در گوشی های عاشقانه

4.2

ترجمه روان مناجات خمس عشر امام سجاد (ع)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۴۷,۰۰۰
%۱۰
۴۲,۳۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
۱۶۴
وزن:
۱۶۶ گرم
شابک:
9786227281507

معرفی کتاب

کتاب «درگوشی‌های عاشقانه» ترجمه و شرح فرازهایی از مناجات خمس عشر امام سجاد (علیه السلام) است. مکتب شیعه به واسطه اتصال به معادن معرفت و حکمت الهی گنجینه عظیمی از مطالب ناب دارد. با وجود تمام سنگ‌اندازی‌ها و مشکلاتی که دشمنان دین برای ائمه معصومین ایجاد کردند اما این چراغ‌های هدایت وظیفه خود را رها نساختند و از هر فرصتی برای ترویج دانش الهی خود استفاده می‌کردند. امام سجاد (علیه السلام) نیز به واسطه اختناق دوران اموی و شرایط سخت پس از واقعه کربلا در اوج مراقبت و تقیه از طریق دعا و مناجات به روشنگری و تدریس می‌پرداختند. ایشان در کنار آموزش چگونگی سخن با خدا و طلب از معبود، به شیعیان نشان می‌دادند که پروردگارشان چه جمال و کمالی دارد و انسان برای رسیدن به او چه باید بکند. از جمله میراث‌های جاودانه سیدالساجدین 15 پانزده مناجات زیبا و دلنشین است که با عباراتی فوق العاده رابطه یک بنده عاشق و خدایش را به تصویر می‌کشد. این کتاب با انتخاب فرازهای جذاب مناجات خمس عشر و ترجمه آن با زبانی که برای نوجوانان امروزی قابل درک باشد تلاش داشته تا نسل امروز را با خدای امام سجاد (علیه السلام) آشنا سازد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

خدای من! بخشندگی‌هایت گیجم کرده، آن قدر پشت سرهم می‌آیند که مهلت نمی‌دهند شکرت کنم، لطفت آن چنان سرریز می‌شود که برای ستایشت توان حساب و کتاب ندارم، نعمت‌های همیشگی‌ات چنان پی در پی می‌رسند، که نه فرصت شمردن خوبی‌هایت را به من می‌دهند، نه توانی برایم می‌گذارند که خبر خوبی‌هایت را پخش کنم، این وضعیت من است وضعیت کسی که اعتراف می‌کند در مقابل نعمت‌های فراوان فقط کوتاهی کرده، کسی که علیه خودش شهادت می‌دهد به سرسری گرفتن‌ها و حیف کردن‌ها.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

جدال دو اسلام جدال دو اسلام
۱۰ %
روح الله نامداری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دختر پیامبر (ص) دختر پیامبر (ص)
۱۰ %
محمدعلی جاودان
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
حماسه حسینی (جلد اول) حماسه حسینی (جلد اول)
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۷۹,۰۰۰
۱۶۱,۱۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
خادم ارباب کیست خادم ارباب کیست
۹ %
سید علی اصغر علوی
۹۵,۰۰۰
۸۶,۴۵۰ تومان
آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی) آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها