تولد در توکیو

تولد در توکیو

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۸,۰۰۰
%۱۰
۶۱,۲۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۰۴
وزن:
۱۰۲ گرم
شابک:
9786227146158

معرفی کتاب

کتاب «تولد در توکیو» داستان دختری از ژاپن است که از ماجرای یازده سپتامبر و پروژه‌ای که قرار بود اسلام را در جهان زمین بزند نور هدایت را پیدا کرد. او فرزند یک خانواده متوسط بود که پس از جنگ جهانی دوم در این کشور پیشرفته به دنیا آمده بود و در رشته روابط بین الملل تحصیل می‌کند تا بتواند به مردم بیشتری کمک کند اما سفر به آمریکا و تحقیقات بیشتر او را به این نتیجه می‌رساند که تمام ادعاهای حقوق بشری سازمان‌های جهانی طبل توخالی است و هیچ سعادتی در فرهنگ غربی یافت نمی‌شود. افسردگی و دلمردگی از این حقایق گریبانگیرش می‌شود اما در همین حین ماجرای یازده سپتامبر و بن لادن او را نسبت به دین اسلام کنجکاو می‌کند. برایش سوال می‌شود که چگونه چنین دین خشن و ضدبشری می‌تواند دومین دین بزرگ جهان باشد. پس به مطالعه و تحقیق در مورد اسلام می‌پردازد و بیان زیبا و محکم قرآن او را با حقیقت اسلام آشنا می‌سازد. در جریان همین جستجوها با جوانی شیعه‌ای از ایران آشنا می‌شود و همین رابطه به شکلی آرام سرنوشت دین و زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد و او را به راهی می‌کشد تا پس از سال‌ها پوچی و بی‌هدفی معنای خلقت و زندگی را دریابد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

در این مدت که با محسن زندگی می‌کردم به سخنرانی‌های آقا خیلی علاقه مند شده بودم ایشان تاکید داشتند برای رونق تولید ملی جنس ایرانی بخرید برای همین به محسن گفتم باید دنبال یخچالی ایرانی باشیم در ژاپن با چشمان خودم دیده بودم که حمایت مردم از تولید کشورمان چقدر به گسترش و رونق اقتصاد کمک کرده بود کشوری که در جنگ جهانی با خاک یکسان شد و بعد از جنگ جهانی هم سیل و زلزله امانش نداد به خاطر حمایت مردم امروز روی پای خودش ایستاده بود و حرف اول را در دنیا می‌زد توی ژاپن خرید لوازم غیر ژاپنی کار جلفی است. حتی قبل‌ترها هم که محصولات ژاپنی این قدر معروف نبودند هم مردم از محصولات کشور خودشان خرید می‌کردند آن قدر خریدند و تولید کردند و رقابت کردند تا بالاخره این روزها در خیلی از محصولات یکی از مهم‌ترین برندهای تولید را دارند. این روزها هم که خانواده‌های پولدار خیلی در ژاپن زیاد شده‌اند خریدن لوازم غیر ژاپنی کار خانواده‌های تازه به دوران رسیده محسوب می‌شود. آدم هایی که با خریدن محصولات اروپایی یا آمریکایی می‌خواهند وانمود کنند با بقیه فرق دارند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تولد در لس آنجلس تولد در لس آنجلس
۱۰ %
بهزاد دانشگر
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
سرزمین نوچ سرزمین نوچ
۱۰ %
کیوان ارزاقی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
نهان خانه نهان خانه
۱۰ %
ام البنین ماهر
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
وطن دار وطن دار
۱۰ %
محمد سرور رجایی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
حقیقت آن طور که میسون باتل گفت حقیقت آن طور که میسون باتل گفت
۱۰ %
۲۱۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰ تومان
دماوند از برج های منهتن دماوند از برج های منهتن
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها