بنر پویش صندوق اربعین

تنها راه رسیدن به آرامش با مدیریت خیال

تنها راه رسیدن به آرامش با مدیریت خیال

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۷۰,۰۰۰
%۱۰
۶۳,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۷۴
وزن:
۱۲۲ گرم
شابک:
9786226947664

معرفی کتاب

آرامش خیال

انسان در دنیای امروزه اگر از آموزه هایی که برای سعادت وی مشخص است دوری کند و یا از آن ها مطلع نباشد دچار تشویش و اضطراب می شود، این اضطراب ناشی از رفتارها و عملکردهایی است که نشات گرفته از قوه فکر و خیال هر فرد است. عوامل مختلفی در این نابسامانی دخیل هستند که در صورت کلی به دو مقوله دورنی و بیرونی تقسیم می شوند.

در کتاب تنها راه رسیدن به آرامش با مدیریت خیال سعی شده است که راه کارهایی که در دین اسلام و فرمایشات ائمه اطهار ع بیان شده است مورد بررسی قرار بگیرد همچنین راهکارهای پیشگیرانه و درمانی به شیوه ای جدید و کاربردی در عناوین مختلفی همانند رهایی از وسواس و کنترل شهوت و غضب مورد بررسی قرار گرفته است.

"در مدیریت چشم آن چه مهم است نقش تأثیرگذار آن بر دل است زیرا چشم، مهم ترین ورودی انسان به خانه دل بوده و دل، همان را می خواهد و طلب می کند که چشم دیده است. بسیاری از گناهان بزرگ فقط از نگاه حرام یا حتى مباح اغاز می شوند با یک واکاوی کوچک در جرایم اجتماعی نیز به وضوح متوجه می شویم آغاز بسیاری از آنها فقط از یک نگاه بوده است و اگر فاعل جرم، می توانست با اراده قوی از همان ابتدا نگاهش را کنترل کند ،آن شبکه گسترده جرائم به وقوع نمی پیوست. پژوهشهای گسترده انجام شده در حوزه علم نورولوژی یا عصب شناسی، به خوبی حاکی از میزان تأثیر بالای نگاه و قوه بینایی بر سیستم عصبی و مغز انسان می باشد" آنچه خواندید گوشه ای از مطالب بیان شده در این کتاب است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

صمیمانه صمیمانه
۱۰ %
محمدجواد نظافت یزدی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
باشگاه مغز جلد دوم باشگاه مغز جلد دوم
۱۰ %
حامد اختیاری
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
از شنبه از شنبه
۱۰ %
محمد پیام بهرام پور
۳۶,۰۰۰
۳۲,۴۰۰ تومان
دخترانه های در گوشی دخترانه های در گوشی
۱۰ %
گروه نویسندگان شمسه
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
گزیده ای از تئوری انتخاب گزیده ای از تئوری انتخاب
۱۰ %
۱۴۸,۰۰۰
۱۳۳,۲۰۰ تومان
باشگاه مغز جلد یک باشگاه مغز جلد یک
۱۰ %
حامد اختیاری - تارا رضاپور
۱۸۰,۰۰۰
۱۶۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها