برای مهمانی خدا آماده شویم

برای مهمانی خدا آماده شویم

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۵,۰۰۰
%۱۰
۲۲,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۸۰
وزن:
۷۶ گرم

معرفی کتاب

ماه رمضان معنوی‌ترین ماه سال و بهترین وقت برای توشه گرفتن و آماده شدن جهت سرای آخرت است. گرچه جهل و عدم معرفت ما نسبت به این ماه سبب شده تا ساده از کنار این ماه بزرگ بگذریم و این ماه را خلاصه در تشنه و گشنه ماندن بدانیم در حالی می‌توانستیم در این موقعیت مهم چندین برابر سال‌های دیگر بر درجات خود و ارزش روحانی خود بیافزاییم.

استاد علیرضا پناهیان از خطیبان و محققان دینی هستند که در سلسله جلساتی به بررسی ارزش و فضیلت این ماه بزرگ می‌پردازند. همانطور که در متون دینی آمده است ماه رمضان ماه مهمانی خدا است. ایشان در کتاب «برای مهمانی خدا آماده شویم» از زاویه جدیدی به بررسی مفهوم و علت این می‌پردازند که چرا ماه رمضان ماه مهانی خدا است؟ چرا انسان به چنین مهمانی سختی دعوت شده که حق خوردن و آشامیدن ندارد و مجبور است نسبت به دیگر ایام عبادت بیشتری انجام بدهد؟ این کتاب در سه بخش مخاطب را از لحاظ معرفتی برای ورود به این ماه آماده می‌گرداند. این سه بخش «آشنایی با شهر»، «ضیافت» و «اذن ورود» نام دارند. هر بخش از ساحت تازه حکمت‌های این ماه را بررسی کرده است تا روزه داران با معرفتی بیشتر به استقبال این ماه بروند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تنها در این شهر می‌شود حقیقت دنیا را دید و شیرینی آخرت را چشید. آدم قبل از ورود به این شهر، باور نمی‌کند که زندگی بدون دست آلودن به دنیا چگونه می‌تواند این همه دلچسب باشد. تازه آنجا می‌شود فهمید در زندگی هر چه از دنیا بهره مند شوی، کمتر از لذت حیات برخوردار می‌شوی. از حداقل خورد و خوراک گذشتن، تو را قوی می‌کند و دنیا را ضعیف و حقیر. در این شهر می‌شود دید که دنیا چگونه اسیر آدمی است و هرگز نمی‌تواند بر او سلطه یابد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

استغفار و توبه استغفار و توبه
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۳۲,۰۰۰
۲۸,۸۰۰ تومان
فیض روح القدس فیض روح القدس
۱۰ %
سید محمدجواد وزیری فرد
۵۹,۰۰۰
۵۳,۱۰۰ تومان
آداب المریدین آداب المریدین
۱۰ %
محمدتقی فیاض بخش - محمد روحی
۲۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰ تومان
بهار رویش صفایی حائری بهار رویش صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
شهر خدا شهر خدا
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
حدیث سحرگاهان حدیث سحرگاهان
۱۰ %
امام موسی صدر
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها