بنر پویش صندوق اربعین

کتاب بالاتر از بازی دراز

کتاب بالاتر از بازی دراز

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
%۱۰
۱۱۲,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۴۸
وزن:
۱۲۸ گرم
شابک:
9786004415866

معرفی کتاب

کتاب «بالاتر از بازی دراز» روایت پسر نوجوانی‌ست که به تازگی تب وبلاگ نویسی مدرسه او را هم گرفته و تصمیم به ساخت وبلاگ شخصی گرفته اما نمی‌داند چه بنویسد؟

سردرگمی هایش را با حامد جابز ،نخبه مدرسه در امر وبلاگ نویسی در میان می‌گذارد و او از پیدا کردن طرح و موضوع خاص برای مصطفی می‌گوید. مصطفی که هر روز در ابتدای کوچه‌شان نام دایی شهیدش (شهید کمال صادقی) را می‌بیند ، به یکباره به فکر نوشتن از زندگی دایی‌اش می‌افتد و از مادر کمک می‌خواهد و مادر با سخاوت تمام دفتر خاطرات کمال را که سال ها از چشم همه مخفی کرده بود به مصطفی می‌دهد تا او وبلاگش را شروع کند.

نویسنده این داستان آقای علی‌الله‌سلیمی است.

در برشی از کتاب می‌خوانیم :

خیالت راحت قول میدم همین طوری ! دفتر را تا آخر ورق زدم. بالای بیشتر صفحه ها تاریخ خورده بود و در جای جای نوشته ها هم خط خوردگی هایی دیده می شد. فکر کردم اگر دایی کمال در جبهه پاک کن داشت، حتماً به جای خط خوردگی از پاک کن استفاده می کرد و آن وقت نوشته اش یک دست و بدون خط خوردگی می شد.

مادرم چند دقیقه ای بالای سرم ایستاد و به دفتر که همینطوری ورق میزدم چشم دوخت اما وقتی دید فعلاً قصد خواندن نوشته های داخل دفتر را ندارم، بی صدا گذاشت و رفت.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

انقلاب اسلامی؛ زمینه ها،دستاوردها و آسیب ها انقلاب اسلامی؛ زمینه ها،دستاوردها و آسیب ها
۵ %
سید محمدحسین راجی - محمد شفیعی‌فر - امیر سیاهپوش
۶۵,۰۰۰
۶۱,۷۵۰ تومان
غریبه ها غریبه ها
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۲۲,۰۰۰
۱۹,۸۰۰ تومان
کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
۲۰ %
۱,۷۶۸,۰۰۰
۱,۴۱۴,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها