این منم هریت تابمن

این منم هریت تابمن

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی کوچک
صفحات:
۴۴
وزن:
۱۰۶ گرم
شابک:
9786227924572

معرفی کتاب

کتاب «هریت تابمن» از مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند. در مورد برده‌ای در قرن نوزدهم است که نمی‌توانست ساختار ظالمانه برده‌داری که کاملا حقوق سیاهان را زیرپا می‌گذارد تحمل کند و در ابتدا خود را از طریق مسیر زیرزمینی به سرزمین‌های شمالی می‌رساند که آزادی حداقلی داشته باشد و پس از آن نیز در طول یازده بار سیزده مرتبه به جنوب بازگشت تا خویشاوندان خود را نجات دهد و حدود 70 نفر از چنگال برده‌داران حیوان صفت بیرون آورد. در زمان جنگ داخلی نیز فرماندهی یک گروه جاسوسی را برعهده داشت و پس از آن نیز خانه‌ای برای مراقبت و پرستاری از سیاه پوستان سالمند در نیویورک راه انداخت. او از جمله پیشگامان مسیر حقوق برابر سیاهان است که تلاش‌های ستودنی انجام داد و سرنوشت زندگی‌اش را با تلاش و مشکلات به دست خود نوشت.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

حالا داشتم در مسیر ریلی زیر زمینی سفر می‌کردم این مسیر یک راه آهن واقعی نبود؛ هیچ قطار یا واگنی هم از آن عبور نمی‌کرد و از زیر زمین هم رد نمی‌شد؛ بلکه فقط مسیری بود که در آن آدم‌هایی که مخالف برده‌داری بودند مخفیانه به فرار برده‌ها کمک می‌کردند. در این مسیر ایستگاه‌های مخصوصی بود. مخفیگاه‌های امنی که در آنجا سفید پوست‌ها و سیاه پوست‌های نیکوکاری که به آن‌ها «رابط» می‌گفتیم به برده‌ها کمک می‌کردند. این مسیر حتی علامت‌های مخصوص هم داشت.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قصه های من و بابام (جلد دوم) قصه های من و بابام (جلد دوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
پانچلو    هدیه مخصوص تو پانچلو    هدیه مخصوص تو
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
پانچلو (بهتر از همه) پانچلو (بهتر از همه)
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا) عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
پانچلو   ای کاش بینی من هم سبز بود پانچلو   ای کاش بینی من هم سبز بود
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها