بنر پویش صندوق اربعین

انسان ده هزار ساله

انسان ده هزار ساله

4.2

مروری بر سلطنت پیامبران و جغرافیای حرکت آنان

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
%۱۰
۲۷۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۴۸۷
وزن:
۵۵۶ گرم
شابک:
9786228127095

معرفی کتاب

کتاب «انسان ده هزارساله» اثری تاریخی پیرامون زندگی انبیاء الهی است که هر کدام در سرزمین و روزگاری مبعوث شدند و برای تبلیغ فرامین الهی مخلصانه جهاد کردند. این سلسله با اولین بشری که خداوند از خاک خلق نمود یعنی حضرت آدم (علیه السلام) آغاز گردید و با رسول ختمی مرتبت که کامل‌ترین دین را برای انسان به ارمغان آورد، به پایان رسید. خداوند تبارک و تعالی بسیاری از معارف دین خود را با بیان سرگذشت انبیاء در قرآن ذکر نموده است و با شرح رسالت هر کدام و برخورد اقوام پیشین با این رسولان مردم هر عصر را برای انتخاب مسیر حق و باطل و دام‌هایی که شیطان برایشان پهن نموده آگاه کرده است. در این اثر پژوهشی نویسنده با قلمی ساده و با استناد به کتب روایی سرگذشت برجسته‌ترین پیامبران الهی را شرح داده است و مختصری از زندگی شخصی، شیوه رسالت، زمان و مکان زندگی و چگونگی ارتحالشان صحبت نموده است. همت نویسنده بر آن بوده است که از پرداختن به مباحث مبهم و مشکوکی که سند معتبری بر آن نبوده بپرهیزد و مواردی از زندگی و سیره هر نبی نقل نماید که براساس مستندات صحیح در کتب منبع ذکر گردیده است. مطالعه این کتاب برای آشنایی مختصر با زندگی رسولان و درک بهتر سیر رسالت مفید خواهد بود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

فرشته‌ای از فرشتگان که منزلتی نزد خدا داشت به سببی مورد غضب واقع شد و خداوند او را به زمین فرستاد آن ملک به نزد ادریس آمد و تقاضای شفاعت نمود. پس به درخواست ادریس خداوند آن ملک را بخشید و به آسمان بازگشت او از باب قدردانی به ادریس گفت: دوست دارم حاجتی از تو برآورده سازم پس چیزی از من بخواه ادریس گفت می‌خواهم ملک الموت را ببینم تا با او مأنوس شوم آن ملک وی را به آسمان بالا برد تا سرانجام ملک الموت را بین آسمان چهارم و پنجم ملاقات کرد و به او گفت: چه شده که تو را حیران می‌بینم؟ ملک الموت گفت من از این تعجب می‌کنم که من تحت عرش بودم و خداوند به من فرمان داد که باید روح ادریس را میان آسمان چهارم و پنجم قبض کنم و من این مطلب را باور نداشتم تا اینکه تو را در اینجا ملاقات کردم در این وقت ادریس از بال ملک پیاده شد و خود را تسلیم ملک الموت نمود و این همان قول خدای تعالی است که فرمود: یاد کن در قرآن ادریس را که پیامبری راستگو بود و ما او را تا مکانی بلند بالا بردیم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

الی الحبیب الی الحبیب
۱۰ %
سید علی اصغر علوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
خادم ارباب کیست خادم ارباب کیست
۹ %
سید علی اصغر علوی
۹۵,۰۰۰
۸۶,۴۵۰ تومان
آموزش مصور احکام آموزش مصور احکام
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
قدم کلیک هایتان بر چشم قدم کلیک هایتان بر چشم
۱۰ %
۵,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها