بنر پویش صندوق اربعین

کتاب آداب انس با قرآن

کتاب آداب انس با قرآن

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
%۱۰
۱۵۳,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۴۸
وزن:
۲۸۴ گرم
شابک:
9786004413473

معرفی کتاب

آدابی برای انس بهتر با قرآن

کتاب آداب انس با قرآن اثری از استاد محمد رضا عابدینی و با تحقیق و نگارش سید محمد رضا فقیه ایمانی یک مجموعه ارزشمند از نکات و آموزه‌هایی است که در سخنرانی‌های استاد محمدرضا عابدینی در ماه‌های مبارک رمضان بیان شده است. این نکات به عنوان آداب انس با قرآن کریم مطرح شده و شامل سه بخش مهم می‌باشد. بخش اول کتاب به بررسی سیمای قرآن می‌پردازد که در آن به بررسی و توضیحاتی در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات قرآن کریم پرداخته می‌شود. این بخش با توجه به اهمیت و منزلت قرآن در زندگی مسلمانان، به بررسی عناصر مختلف و ارزشمند آن می‌پردازد. بخش دوم کتاب به آداب انس با قرآن می‌پردازد و در آن به بررسی رفتار و روش‌های صحیح برخورد با قرآن کریم توسط مسلمانان پرداخته می‌شود. این بخش شامل آموزه‌ها و راهکارهایی برای برقراری ارتباط صحیح و موثر با قرآن می‌باشد. بخش سوم و آخرین بخش کتاب، به بررسی آثار و برکات انس با قرآن می‌پردازد. در این بخش به تأثیرات مثبت و اثرات قابل‌ملاحظه‌ای که برقراری انس با قرآن در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد، پرداخته می‌شود. این بخش شامل شواهد و مطالبی است که نشان دهنده اهمیت و تأثیرگذاری قرآن در زندگی افراد مسلمان می‌باشد. به طور کلی، این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند، نکات مهم و ضروری درباره آداب انس با قرآن را فراهم آورده و می‌تواند به بهبود و تقویت ارتباط افراد با قرآن کمک کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:"« قرآن کریم حقیقتی زنده و با شعور است که با مخاطب خویش ارتباط برقرار می کند. اساساً انس با قرآن زمانی معنای حقیقی خود را پیدا می کند که انسان قرآن را زنده و با شعور بداند و بیابد. شاید باور این مسئله برای ما کمی سخت باشد؛ اما همین قرآنی که در محضر او قرار داریم و آن را به دست می گیریم و تلاوت می کنیم، موجودی حیّ و زنده است که با انسانی که همدم اوست و با او حشر و نشر دارد، رفیق می شود. با این ملاحظه که کلمات و الفاظ ظاهری که ما به صورت مکتوب مشاهده می کنیم، به منزله بدن برای آن حقیقت زنده است و آن حقیقت زنده است که این کلمات و جملات را زنده نگه داشته است»."

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

بانک تست و ترکیب نحوکاربردی بانک تست و ترکیب نحوکاربردی
۱۰ %
۳۰۰,۰۰۰
۲۷۰,۰۰۰ تومان
اندیشه اسلامی(۲) اندیشه اسلامی(۲)
۵ %
جمعی از نویسندگان
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
تفسیر موضوعی قرآن کریم تفسیر موضوعی قرآن کریم
۵ %
جمعی از نویسندگان
۶۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰ تومان
نحو کاربردی عالی (جلد چهارم) نحو کاربردی عالی (جلد چهارم)
۱۰ %
۴۴۵,۰۰۰
۴۰۰,۵۰۰ تومان
تاریخ امامت (حسین قاضی خانی) تاریخ امامت (حسین قاضی خانی)
۵ %
۵۵,۰۰۰
۵۲,۲۵۰ تومان
اندیشه اسلامی ۲ اندیشه اسلامی ۲
۵ %
مهدی ترتیفی
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها