پویش ملی میز کتاب

 کتاب‌رسان
مدت مطالعه ۲ دقیقه
دسته بندی: اخبار
پویش ملی میز کتاب پویش ملی میز کتاب

پنجمین دوره از پویش فرهنگی میزُکتاب همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به همت انجمن کتابفروشان خوشه برگزار می‌شود.

پنجمین دوره از پویش فرهنگی میزُکتاب همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به همت انجمن کتابفروشان خوشه برگزار می‌شود. فعالان فرهنگی و دغدغه‌مندان حوزه کتابخوانی می‌توانند از این فرصت خوب برای ترویج فرهنگ مطالعه و درآمدزایی استفاده نمایند.

در این طرح داوطلبان پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی خوشه به کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌شوند تا با شیوه‌های معرفی کتاب و شاخصه‌های کتاب ارزشمند آشنا گردند. افراد پس از گذراندن دوره به نزدیکترین کتابفروشی‌هایشان آشنا می‌شوند تا به شکل امانی برای برپایی نمایشگاه کتاب تحویل بگیرند. پس از برگزاری نمایشگاه توسط مجریان طرح در هیئات و محافل مذهبی کتاب‌های باقیمانده به همراه فاکتور فروش به کتابفروشی تحویل داده می‌شود و درصد قابل توجهی از فروش کتاب به مجریان عودت داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پویش شما می‌توانید به پایگاه اینترنتی tarh.khooshe.org مراجعه نمایند.

دسته‌بندی کتاب‌ها