پیام تسلیت خانواده کتاب رسان در پی فاجعه تروریستی کرمان

 کتاب‌رسان
مدت مطالعه ۳ دقیقه
دسته بندی: اخبار
پیام تسلیت خانواده کتاب رسان در پی فاجعه تروریستی کرمان پیام تسلیت خانواده کتاب رسان در پی فاجعه تروریستی کرمان

سلام بر حسین (علیه السلام) و ارواحی که بر آستانش فدا شدند؛ آنان که خون قلب‌هایشان را در رکاب او بذل نمودند. اگر معتقدیم شهید کبوتر پرکشیده‌ای است تا آستان حضرت حق و جزایش را در آغوش ارباب بی‌کفن می‌ستاند دیگر چه جای غصه و اندوه که او از این عالم دنی و حقیر بهترین بهره‌ها را برده است. درود خدا بر ایشان که رسیدند به آنچه برایش خلق شدند و صبر بر مصیبت، اجر بازماندگانی که جگرگوشه‌هایشان را در راه خدا دادند و آه حسرت تنها نصیب ما جاماندگانی که صد منزل از کاروان عشق عقب مانده‌ایم.

داغدار شدن به وقت بامداد سیزده دی ماه ۹۸ گرچه بر تمام ما سخت و سنگین بود اما همه نیک می‌دانستیم مردی که در آتش خشم و نفرت دشمن شرحه شرحه شد همان بود که سال‌ها خواب از چشم دشمن ربوده و صدها زخم بر پیکره سیاه استکبار وارد کرده است. این جنایت همانقدر که غم‌افزا بود، غرورانگیز هم بود اما حادثه عصر سیزده دی ماه ۱۴۰۲ از آن نیمه‌شب ناگوارتر بود و جانکاه‌تر. آمریکا و صهیونیسم که فهمیدند از رد خون هر حاج قاسم رویش هزاران حاج قاسم دیگر را شاهد است جای نشانه گرفتن سرداران حالا راه سردار را نشانه گرفته‌اند و ماشه بر پیکر ملتی می‌چکانند که حاج قاسم می‌پروراند. اما کورخوانده‌اند و به وعده‌های پوچ شیطان دلبسته‌اند. آنان خبر ندارند که اگر مکر کنند خدای عالمیان مکرشان را تدبیر خواهد کرد چرا که او بهترین مکرکنندگان است. دشمن نمی‌داند کودکانی که دیروز از آسمان کرمان به سوی معبود پر کشیدند همان فرشتگان الهی خواهند بود که عذاب بر سرشان نازل خواهند کرد و خون مظلومانی که دیروز بر خاک دوید سیل می‌گردد و بنیان کاخ ظلمشان را بر باد خواهد داد. آن‌ها نمی‌دانند ما با هر طلوع آفتاب آیه «الیس الصبح بقریب» تلاوت می‌کنیم و چشم انتظار نصرت الهی هستیم که می‌آید و دل‌های بی‌قرارمان را قرار می‌دهد. به تمام عالمیان برسانید شیر ما عجین با اشک بر اربابی بود که در راه خدا سر از پیکر پاکش جدا نمودند. ما را از مرگ نترسانید ما از پیکر سالم به گور بردن در هراسیم.

مجموعه کتاب‌رسان عملیات تروریستی کرمان را محکوم می‌کند و شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم را به پیشگاه امام زمان (عجل الله)، رهبر انقلاب و خانواده این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. به عاملان این جنایت هشدار می‌دهیم چشمان ما بر دهان رهبر عزیزتر از جانمان دوخته است تا هر زمان اذن دهد همچون پرندگان ابابیل بر سرتان نازل شویم و وعده الهی بر قوم ستم‌پیشه را محقق سازیم و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون.

دسته‌بندی کتاب‌ها