بنر پویش صندوق اربعین

گلی زیر آوار

گلی زیر آوار

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۹۲
وزن:
۱۸۰ گرم
شابک:
9786227812077

معرفی کتاب

آشنایی با فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله (ص)

   فرماندهان لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) به عنوان یکی از مهم‌ترین فرماندهان نظامی در دوران انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند. آن‌ها با اخلاص و ایمان به اهداف اسلامی، در جنگ‌ها و نبردها به دفاع از دین ، وطن و مسلمانان پرداختند. این فرماندهان با استواری و شجاعت به تجربیات و دستاوردهای بزرگی در میدان جنگ دست یافتند و به عنوان الگویی برای نیروهای نظامی و مردم در تاریخ جاودانه شدند. کتاب گلی زیر آوار روایتی است از زندگی شهید سید مجتبی حسینی، فرمانده اطلاعات‌عملیات لشکر 27 فردی که در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد. او یک شخصیت بسیار مهم و موثر در جبهه جنوب بود و با داشتن دانش و تجربه‌ای فراتر از سن خود، تا آخرین لحظات زندگی خود را به خدمت به مردم و میهنش اختصاص داد.

" بچه های اطلاعات هرکدام توی یک چیزی، مهارت بیشتری داشتند و به آن هم شهرت داشتند. اکبر فشکی خیلی خوب نقشه ها را می خواند . بچه ها کارهای گزارش نویسی و کالک ها را می دادند به او، اما اکبر اخلاق مخصوص خودش را داشت. گاهی اوقات تصمیمی می گرفت و فورا بدون آن که فکر کند، آن را عملی می کرد. یک بار که ماشین سپاه دستش بود، دلش هم هوای زن و بچه اش را کرده بود، ماشین را برداشت و برای دو روز رفت تهران تا آن ها را ببیند. وقتی که برگشت، کتک مفصلی از سید خورد. سید مجتبی به او گفت:«خجالت نکشیدی، ماشین سپاه رو بردی؟ ماشین بیت المال رو برداشتی، استفاده شخصی کردی؟»" آنچه خواندید گزیده ای از این کتاب بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

هنر اهل بیت هنر اهل بیت
۱۰ %
سید حسن منتظرین
۲۷۰,۰۰۰
۲۴۳,۰۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
دختر شینا دختر شینا
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۲۲۵,۰۰۰
۲۰۲,۵۰۰ تومان
من زنده ام - جلد نرم من زنده ام - جلد نرم
۱۰ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
حکایت زمستان حکایت زمستان
۱۰ %
سعید عاکف
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها