کلیدهای پرورش کودک تیزهوش

کلیدهای پرورش کودک تیزهوش

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۸۵,۰۰۰
%۱۰
۱۶۶,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
والدین
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۶۰
وزن:
۲۸۸ گرم
شابک:
9789646181861

معرفی کتاب

مجموعه کتاب‌های « کلیدهای تربیت کودکان » برای پدران و مادران جوانی است که می‌خواهند به تجربه‌ای شیرین و موفق از پرورش فرزند دست یابند.

کتاب‌های این مجموعه همگی موضوع پرورش کودکان را پوشش می دهند، اما هر کدام محتوایی مستقل دارند، ازجمله آنها می توان به آثاری همچون: آمادگی برای زایمان، روش‌های مناسب و صحیح شیر دادن، روش‌های مقابله با بیماری‌ها، آسیب‌ها، آلرژی‌ها، تولد فرزند دوم، نقش پدر در تربیت کودک و… اشاره کرد که توسط نشر صابرین به کتاب‌رسان آمده‌اند.

کتاب مقابل اثر متخصص روان‌شناسی تیزهوشان، دکتر سیلویا بی‌ریم است که توسط مینا اخباری آزاد برای پدران و مادران این سرزمین، به زبانی ساده و دقیق ترجمه شده‌است.

گاهی ظرفیت‌های فرزندان ما بیش‌از امکانات در دسترس آنان است و این مساله باعث می شود که گاهی والدین با احساساتی همچون ترس، شک، خجالت و... روبرو شوند چراکه گمان می کنند آنقدر باهوش نیستند که بتوانند نیازهای فرزندان‌شان را برآورده سازند یا با آنان همراهی کنند.

 اما اگر شما نیز کودکی چنین دارید، مطالعه این اثر به شما میگوید که تنها نیستید و نیاز نیست که همواره نگران شیوه ایفای نقش خود باشید‌؛ در عوض کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته‌باشید و با عشق ورزیدن به فرزندتان اورا از مشکلات این مسیر برهانید.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

((نیازهای کودکان تیزهوش خود را درک کنیم. گاهی احساس می کردیم که به راستی، کودکانمان بسیار باهوش تر از ما هستند. با دیدن نمره بالای ضریب هوشی آنها احساس حقارت می کردیم؛ همان طور که بسیاری ازوالدین کودکان تیزهوش با این مشکل مواجه می شوند. احساس خجالت، ریشه در این ترس داشت که شاید با آموزش کودکانمان قبل از موعد مقرر ( قبل از اینکه آماده یادگیری باشند ) ، خطایی مرتکب شده باشیم.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
نقش بازی در رشد کودک نقش بازی در رشد کودک
۱۰ %
دیوید الکایند
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۲۱۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰ تومان
کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها