بنر پویش صندوق اربعین

چهل حدیث از امامین صادقین

چهل حدیث از امامین صادقین

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۳۰,۰۰۰
%۱۰
۲۷,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۱۷
وزن:
۱۴۱ گرم
شابک:
9786006275611

معرفی کتاب

سخنانی گهربار

کتابی برای علاقه‌مندان به احادیث اهل‌بیت (ع) و افرادی که می خواهند با نظریه‌ها و آموزه‌های ائمه اطهار آشنا شده و درک عمیق‌تری از اسلام داشته باشند. کتاب چهل حدیث از امامین صادقین به همراه ترجمه تفصیلی استاد محترم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) سعی بر آن دارد تا با استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب، درباره لزوم مراجعه به احادیث ائمه (ع) و نوعِ نگاه به روایات، اهمیت و ارزش احادیث را بازگو کرده و درک بهتری از موضوعات مذهبی ارائه نماید. این کتاب شامل ترجمه تفصیلی چهل حدیث از امام باقر(ع) و امام صادق (ع) است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" یکی از علل اینکه گفته اند حاجات کوچک را هم از خدا بخواهید، این است که توجه پیدا کنیم به حوایج خودمان، به عجز و حقارت و تهیدستی خودمان، ببینیم چقدر ما تهی دستیم! اگر خدای متعال کمک نکند، امکان ندهد، نیرو ندهد،فکر ندهد، ابتکار ندهد، وسایل را جور نیاورد، همان بند کفش هم به دست ما نخواهد رسید. اگر شما رفتید، جیبتان را در راه زدند، یا پولتان گم شد، یا آن بابا در دکان نبود، یا وسط رفتن شما یکهو یک حادثه مهمی پیش آمد که برگشتید، بند کفش گیرتان نیامده است. از خدا بخواهید؛ حتی بند کفش را، حتی کوچک ترین چیز ها را، حتی قوت روزانه تان را از خدا بخواهید."

 

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قدم کلیک هایتان بر چشم قدم کلیک هایتان بر چشم
۱۰ %
۵,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
الی الحبیب الی الحبیب
۱۰ %
سید علی اصغر علوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
وحدت اسلامی : واقعیت ها و توهم ها وحدت اسلامی : واقعیت ها و توهم ها
۱۰ %
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
۱۵ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۴۵,۰۰۰
۱۲۳,۲۵۰ تومان
صراط صفایی حائری صراط صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۹۷,۰۰۰
۸۷,۳۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها