نبوت شهید مطهری

نبوت شهید مطهری

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
%۱۰
۱۱۲,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۰۴
وزن:
۴۴۰ گرم
شابک:
9789645600356

معرفی کتاب

استاد شهید، سید مرتضی مطهری، محقق، متفکر، نویسنده و از دانشمندان اسلام‌شناس در قرن معاصر است که لحظه لحظه انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرد و همواره با قلم روشنگرانه خود، در برابر شبهات و تحریفات به شیوا‌ترین بیان قیام کرده‌است.

 

اینک نیز پس از سالها مجموعه آثار باقی مانده از این ایشان که شامل سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌ها و نقد نامه‌های او است توسط نشر صدرا جمع‌آوری، بازنویسی و به چاپ رسیده‌است تا پاسخگوی سوالات بنیادین جوانان و متفکران در عصرهای گوناگون باشد.

 

از آشناترین آثار ایشان که به کتاب‌رسان آمده‌است، کتاب«نبوت» است؛ اثری که حاصل چهارده جلسه گفتمان در انجمن اسلامی پزشکان بوده و دیدارهای آن در سال ۱۳۴۸ رقم خورده‌است.

محتوای این دیدار با توجه به احاطه استاد بر مباحث فلسفی و با اشاره به برخی دیدگاه‌های روانشناسی بیان شده‌است تا پاسخگوی شبهات مدرن باشد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

((در روانشناسیهای امروز این مسأله مطرح است، در روانشناسی دیروز مطرح نبوده است؛ می‌گویند یکی از ابعاد روح بشر خداخواهی و حس تقدیس است؛ یعنی در غریزه بشر حس تعالی و اینکه در مقابل یک مقام متعالی خضوع کند و او را پرستش نماید، هست و اگر خدای یگانه را پیدا نکند موجود دیگری را به جای او می‌نشاند و پرستش می‌کند، که این را در کتابهای امروز زیاد دیده‌اید؛ نمی‌خواهم بگویم مطلبی است که از نظر روانشناسی مورد اتفاق است.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ختم نبوت  شهید مطهری ختم نبوت  شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
وحی و نبوت شهید مطهری وحی و نبوت شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
اسلام و نیازهای زمان جلد اول اسلام و نیازهای زمان جلد اول
۱۰ %
۱۰۹,۰۰۰
۹۸,۱۰۰ تومان
تعلیم و تربیت در اسلام تعلیم و تربیت در اسلام
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۷۹,۰۰۰
۱۶۱,۱۰۰ تومان
داستان راستان  (جلد اول و دوم) داستان راستان  (جلد اول و دوم)
۱۰ %
۱۳۹,۰۰۰
۱۲۵,۱۰۰ تومان
حماسه حسینی جلد اول حماسه حسینی جلد اول
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۷۹,۰۰۰
۱۶۱,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها