میلیون ها سایه خاکستری

میلیون ها سایه خاکستری

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۸۵,۰۰۰
%۱۰
۷۶,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۵۳
وزن:
۱۷۸ گرم
شابک:
9786225327122

معرفی کتاب

کتاب «میلیون ها سایه خاکستری» داستان پسری دوازده ساله به نام یتین است. او در جنوب ویتنام زندگی می‌کند و فیل‌ها همه‌ی فکر و ذکر او هستند. او عاشق وقت گذراندن با فیل‌ها است و دوست دارد وقتی بزرگ شد یک مدرسه آموزش فیلبانی راه بیاندازد. پدر یتین با نیروهای ویژه آمریکایی کار می‌کند. اما جنگ ویتنام راه می‌افتد و همه چیز را تغییر می‌دهد. همان آمریکایی‌هایی که با پدر یتین کار می‌کردند حالا وظیفه داشتند تا سرزمین آن‌ها را به خون و آتش بکشند. مردم دهکده با پدر یتین بد می‌شوند. حالا دیگر یتین نمی تواند مثل گذشته با توماس بروند و با فیل قشنگش، لیدی، بازی کند و او را آموزش دهند. سینتیا کادوهاتا نویسنده آمریکایی-ژاپنی برنده جایزه نیوبری معتبرترین جایزه آمریکایی برای نویسندگان کودک و نوجوان است که برای کتاب خانه خودمان به او اهدا شده است. او در این کتاب تاثیرات تلخ جنگ بر روحیات و دنیای کودکان را نمایش می‌دهد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

سربازها روستاییان را در خانه بونیا جمع کردند و آنجا به زندان تبدیل شد. یتین قبل از اینکه وارد خانه شود دزدکی به بعضی از سربازها نگاهی انداخت خیلی لاغر و جوان بودند. احتمالاً صد نفر بودند و این یعنی صد تفنگ بزرگترین آن‌ها نوزده یا بیست ساله به نظر می‌رسید یتین از نردبان خانه بونیا بالا رفت. همه داشتند راهشان را به وسط خانه باز می‌کردند؛ انگار آنجا را امن یافته بودند یتین دنبال بقیه رفت وقتی به آنجا رسید زن بارداری را دید که روی زمین در یکی از اتاق خواب‌ها دراز کشیده بود چندین زن از او پرستاری می‌کردند یک مشت بچه با چشمانی گشاد به دیوار چسبیده بودند پیشگو در حالی که لب‌هایش را تکان می‌داد به سمت زن خم شده بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

زخم داوود زخم داوود
۱۰ %
سوزان ابوالهوی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
آمریکایی آمریکایی
۱۰ %
هاوارد فاست
۴۷,۰۰۰
۴۲,۳۰۰ تومان
بهار بیست و دو بهار بیست و دو
۱۰ %
عامر حمیو
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
ریشه ها ریشه ها
۱۰ %
الکس هیلی - علیرضا فرهمند
۴۵۰,۰۰۰
۴۰۵,۰۰۰ تومان
کاپوچینو در رام الله کاپوچینو در رام الله
۱۰ %
سعاد امیری - لیلا حسینی
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
بینوایان(دو جلدی-ترجمه مستعان) بینوایان(دو جلدی-ترجمه مستعان)
۱۰ %
۸۰۰,۰۰۰
۷۲۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها