بنر پویش صندوق اربعین

میزبانی از بهشت

میزبانی از بهشت

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲,۰۰۰
%۱۰
۱۰,۸۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۴۸
وزن:
۱۷۲ گرم
شابک:
9786006275079

معرفی کتاب

مقام و منزلت پدر و مادری که فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده اند و از عزیزترین سرمایه وجودی خود گذشته اند، بسیار والا است. تکریم و احترام به والدین شهدا به نحوی احترام به شهید و ساحت مقدس او است. در منظومه فکری مقام معظم رهبری شهید و خانواده شهید جایگاه بسیار بالایی دارند و ایشان همواره در تمام این سال ها چه در سخنرانی های خود و چه در دیدارهای خود سعی کرده‌اند توجه ویژه‌ای به این بزرگواران داشته باشند.

کتاب «میزبانی از بهشت» روایتی مستند از حضور رهبر انقلاب در خانواده شهدای مشهدی است. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های رهبر انقلاب در سفرهای استانی دیدار با خانواده محترم شهدا است. این دیدارها که در سال 1376 انجام شده اند شاهد بسیار خوبی از نحوه برخورد رهبر انقلاب با خانواده شهدا است. در این کتاب پیش از بیان گزارش دیدار نویسنده مختصری از زندگی شهید و ماجراهایی که خانواده شهید از سر گذرانده‌اند روایت شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

اسلام در دنیا امروز یک عزت و سربلندی دارد که هیچ وقت در این دوره‌های اخیر چنین عزتی را نه اسلام داشته نه به طریق اولی کشور ایران داشته و این نیست مگر به خاطر همین فرزندان شما این‌ها بودند که این کار را کردند. البته بنده معتقدم آقای میرزایی که پدر و مادرهای شهدا، بلافاصله پشت سر شهدا هستند یعنی فضیلت شماها از فضیلت این شهدا، خیلی فاصله ندارد. البته خب اینها شهیدند و شهادت از همه چیز بالاتر است لیکن اگر پدرها،مادرها، این صبوری را که کردند این شکری که کردند، این افتخاری را که به شهادت انجام دادند اگر اینها نبود باب شهادت باز نمی‌ماند و این افتخارات بزرگ نصیب کشور ما و ملت ما نمیشد خدا ان شاء الله بهتان خیر بدهد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دختر شینا دختر شینا
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۲۲۵,۰۰۰
۲۰۲,۵۰۰ تومان
حکایت زمستان حکایت زمستان
۱۰ %
سعید عاکف
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
حاج قاسم حاج قاسم
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۶۶,۰۰۰
۵۹,۴۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
با دست های خالی با دست های خالی
۱۰ %
مهدی بختیاری
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
ملا صالح ملا صالح
۱۰ %
رضیه غبیشی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها