معشوق بی نشان

معشوق بی نشان

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
زندگینامه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۶۶
وزن:
۴۰۸ گرم
شابک:
9786007472682

معرفی کتاب

حضرت حمزه (علیه السلام) را می‌توان یک مصداق بسیار عالی از اطاعت و ولایت پذیری دانست که در راه حق و رسیدن به الله حاضر می‌شود تابع برادرزاده خود شود و از همه اعتبار و جایگاه خود برای دفاع از اسلام و عزت دین خدا می‌گذرد. همانطور که فرمانده گردان حمزه لشکر 27 محمد رسول الله (ص) به تاسی از این نام بزرگ در راه اطاعت از فرمانده و ولایت‌پذیری به شهادت رسید.

کتاب «معشوق بی نشان» سرگذشت نامه شهید حسن زمانی فرمانده نجیب و مظلوم گردان حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) است. او فرمانده جوانی بود که از آغازین روزهای جدایی طلبی کومله و دموکرات به کردستان رفت و در دفع این فتنه کوشا بود. او از یاران شهید حاج احمد متوسلیان که در تاسیس تیپ همکاری داشته است. شهیدان رضا چراغی و دستواره از نزدیک‌ترین دوستان این شهید هستند و در عملیات‌های بسیاری درکنار یکدیگر به رزم پرداختند. سرانجام این شهید عزیز در عملیات خیبر به شهادت می‌رسد. در حالی‌که به فرماندهان ارشد خود اعتراض داشت که این راهکارها برای شکستن خط پاسخگو نیست و اصرار بر این عملیات تنها شکست بیشتر را به دنبال دارد اما وقتی اعلام کردند که باید این خط شکسته شود او مطیعانه و مظلومانه پذیرفت و در همان منطقه ثمره جهاد خود را گرفت. پیکر این شهید تاکنون مفقود مانده است.

در ادامه برشی از کتاب را می‌خوانید:

آمدم بیرون سنگر و توی تاریکی چند بار صدایش زدم اما جوابی نشنیدم دفعه آخر از پشت سر جوابم را داد. برگشتم دیدم به دیوار سنگر تکیه داده و گریه می‌کند. برای من دیدن اشک‌های فرمانده گردان خیلی تازگی ،داشت زل زده بود به بسیجی‌های گردان که توی محوطه پراکنده بودند و قطرات درشت اشک از چشم‌هایش سرازیر بود. تمام عشق او به بچه‌ها را می‌توانستی در آن لحظه به چشم ببینی دیگر طاقت نیاوردم. رفتم جلو و مثل جان، شیرین فرمانده نازنین گردان‌مان را که همان طور داشت اشک می‌ریخت در آغوش گرفتم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

یکشنبه آخر یکشنبه آخر
۱۰ %
معصومه رامهرمزی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
کوچه نقاش ها کوچه نقاش ها
۱۰ %
راحله صبوری
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
مسافر کربلا مسافر کربلا
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
گلستان یازدهم گلستان یازدهم
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
هنر اهل بیت هنر اهل بیت
۱۰ %
سید حسن منتظرین
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
نامه های فهیمه نامه های فهیمه
۱۰ %
علیرضا کمری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها