بنر پویش صندوق اربعین

مطالبات رهبری از بسیجیان مسجد

مطالبات رهبری از بسیجیان مسجد

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۸۳
وزن:
۳۲۸ گرم
شابک:
9786229276105

معرفی کتاب

سنگر مسجد

   بعد از انقلاب مساجد به صورت فراگیر و مویرگی در تمام نقاط کشور گسترده شده بود و با درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی تبدیل به کانون هایی برای جذب و سازماندهی مردم به خاطر رفع نیازهای انقلاب ، کشور و مردم در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و نظامی همانند تشکیل ارتش بیست میلیونی شده بود. به همین دلیل امام مساجد را سنگر انقلاب و اسلام نامید و با تشکیل بسیج مردمی راهکاری برای به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی ایجاد کرد. بسیجیان، خصوصا بسیجیان فعال در مساجد مطالبات رهبر انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار می دهند، حال اگر این مطالبات موضوعاتی باشد که مخصوص بسیجی های فعال در مسجد و پایگاه بسیج طراز انقلاب اسلامی باشد این مساله از اهمیت دو چندانی برخوردار می شود. مطالبات رهبری از بسیجیان مسجد  آنچه باید بسیجیان، فرماندهان و مسئولان در مورد پایگاه بسیج مسجد طراز انقلاب اسلامی بدانند گزیده بیانات مقام معظم رهبری (مدظله)، کتابی است که به تبیین ضرورت، ماهیت، پایه های فکری و فواید بسیج پرداخته است، موضوع فرهنگ بسیجی و عناصر مهم آن، عرصه های حضور بسیج ، مهم ترین وظایف و ماموریت های بسیجیان، پایگاه ها و مسئولین بسیج را توضیح داده است. این کتاب سعی دارد مطالبات مقام معظم رهبری از بسیجیان را روشن کرده و نقشه راهی راهبردی برای پایگاه های بسیج مساجد ارائه نماید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" بسیجی با آگاهی شروع می کند، شما بسیجی ها بدانید باید آگاهی هایتان را تقویت کنید و معرفت به فلسفه بسیج ، معرفت به کارهایی که بسیج نسبت به آن حساس است پیدا کنید."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ولایت و حکومت ولایت و حکومت
۱۰ %
جمعی از نویسندگان
۸۷,۰۰۰
۷۸,۳۰۰ تومان
روایت رهبری روایت رهبری
۱۰ %
سید یاسر جبراییلی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
انسان 250 ساله (حلقه سوم) انسان 250 ساله (حلقه سوم)
۱۰ %
۲۷۰,۰۰۰
۲۴۳,۰۰۰ تومان
من و کتاب من و کتاب
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
قدرت و شکوه زن قدرت و شکوه زن
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
۱۵ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۴۵,۰۰۰
۱۲۳,۲۵۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها