بنر پویش صندوق اربعین

کتاب مسافر حبشه (مقداد)

کتاب مسافر حبشه (مقداد)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۶۴
وزن:
۷۶ گرم
شابک:
9789649735450

معرفی کتاب

مسافر حبشه

   تاریخ اسلام پر از نکات آموزشی برای آنانی هست که می اندیشند، کودکان و نوجوانان علاقه مند به تاریخ و پدران و مادرانی که تمایل دارند نسل جدید نیز با صحابه و یاران اهل بیت آشنا شوند می توانند کتاب مقداد مسافر حبشه دوستان پیامبر و علی را تهیه کنند تا با زبانی شیوا و داستان گونه فرزندان و آشنایان نوجوان خود را با این شخصیت های اثرگذار در تاریخ اسلام آشنا کنند. در این کتاب، مجید ملامحمدی با استفاده از قلم خود، کودکان و نوجوانان را با زندگی یار راستین پیامبر (ص) و امام علی (ع)، مقداد که در طول زندگی رشادت ها و دلاوری های زیادی رقم زده است، آشنا می‌کند. او این داستان را به شکلی جذاب و زیبا تعریف کرده تا جوانان بتوانند از آن الهام بگیرند و از آموخته‌های زندگی این شخصیت الهام بگیرند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:"یک روز انس همراه پیامبر خدا (ص) بود که صدایی شنید. مردی داشت با صدای بلند قرآن می خواند. حضرت محمد (ص) گفت: «این صدای مردی است که توبه کار است و به خدا خیلی توجه دارد!» آن ها کمی که رفتند، صدای دیگری شنیدند. حالا یک نفر دیگر داشت با صوت بلند قرآن می خواند. حضرت محمد (ص) به انس گفت:« اما این مرد به دروغ قرآن می خواند!» انس بعد از آن درباره صاحبان آن دو صدا تحقیق کرد. آن مرد اولی که قرآن می خواند و به خدا توجه داشت نقداد بود. پیامبر خدا (ص) یار واقعی خود را به خوبی می شناخت"

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی) مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی)
۱۵ %
۵۸۶,۰۰۰
۴۹۸,۱۰۰ تومان
ولایت فقیه ولایت فقیه
۹ %
سید روح الله موسوی خمینی
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۳,۷۵۰ تومان
روایت رهبری روایت رهبری
۱۰ %
سید یاسر جبراییلی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
ولایت فقیه ولایت فقیه
۱۰ %
سید مهران طباطبایی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
ولایت فقیه (ره‌نامه:جلد۱۱) ولایت فقیه (ره‌نامه:جلد۱۱)
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها