بنر پویش صندوق اربعین

مبانی معرفتی مهدویت - استاد طاهرزاده

مبانی معرفتی مهدویت - استاد طاهرزاده

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۹۳
وزن:
۲۶۷ گرم
شابک:
9789649638942

معرفی کتاب

مهدویت و مبانی معرفتی آن

   معارف مهدوی یکی از نکاتی است که هر فرد شیعه در آخرالزمان باید از آن آگاه باشد و نسبت به آن عمل نماید، در زمانه ای که منجی یکی از مسائل مهم عصر حاضر به شمار می رود آشنایی با مبانی مهدویت کمک می کند تا در پیچ و خم های موجود دراین عصر بتوان در راستای رسیدن به کمال قدم برداشت.

در کتاب مبانی معرفتی مهدویت سلسله بحث های استاد اصغر طاهر زاده درباره حضرت حجت (عج) بیان شده است و تلاش بر این است که خواننده تا حدی به عظمت چنین وجودی در هستی پی ببرد و سعی کند در راستای شناخت امام زمان (عج) نهایت تلاش را بنماید و با اطلاعات سطحی موضوع امام مهدی (عج) را تقلیل ندهد، در این کتاب تا آن جا که ممکن بوده تلاش شده از خلال نصوص و روایات و با تببین مبانی کلامی و عرفانی آن ها پیام روایات روشن شود.

"متوجه هستید که کل انسانیت، عین انسانیت است، مثل کل شیرینی که عین شیرینی یا شکر است و هر شیرینی به هر چیز برسد، ریشه در عین شیرینی دارد. لذا هر مرتبه از انسانیت هم به هر کس برسد از عین انسانیت میرسد. امام زمان (عج) عین انسانیت است، پس کسی که از نظر و توجه امام زمان(عج) به قلبش محروم است، از انسانیت محروم است، هر چند در ظاهر مؤدّب و منظم و مرتب به آداب انسانی باشد، ولی او حیوان مؤدبی است در ظاهری انسانی، چون هیچ یک از حرکات و افعالش با پشتوانه انسانیت انجام نمی گیرد. بعضی ها یک گرگ منظم اند، مثل آمریکا که که گرگ دوره دیده است. انگلیسی ها مشهور به منظم بودن هستند، اما برای چه هدفی؟ برای این که آدم شوند یا برای این که دنیا را بیشتر بخورند و یا مثل یک خوک منظم شهوترانی کنند؟ پس کاملاً عنایت داشته باشید که آدم شدن، فقط در ارتباط با انسان کامل به دست می آید همچنان که هر شیرینی با ارتباط با عین شیرینی برای هر چیزی که بخواهـد شـیرین باشد، حاصل می شود." آنچه خواندید قسمتی از این کتاب بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

احضاریه احضاریه
۱۰ %
علی مؤذنی
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۱۲۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
کتاب آه کتاب آه
۱۰ %
یاسین حجازی
۲۹۵,۰۰۰
۲۶۵,۵۰۰ تومان
قدم کلیک هایتان بر چشم قدم کلیک هایتان بر چشم
۱۰ %
۵,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها