ماه همراه بچه هاست

ماه همراه بچه هاست

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۸,۰۰۰
%۱۰
۶۱,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۷۲
وزن:
۲۲۶ گرم
شابک:
9786009322589

معرفی کتاب

کتاب «ماه همراه بچه هاست» سرگذشت نامه شهید محمدابراهیم همت فرمانده دلاور لشکر 27 محمدرسول الله (ص) است که پس از مفقود شدن  حاج احمد متوسلیان مسوولیت این لشکر را برعهده می گیرد و در عملیات های بسیاری عهده دار هدایت رزمندگان زیر آتش جنگ می شود. محمدابراهیم همت از خانواده ای مذهبی ساکن شهررضا متولد می گردد. پیش از انقلاب معلم بود و در این دوران به شکل مخفیانه فعالیت های مبارزاتی خود را پیش می برد. پس از انقلاب با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این ارگان انقلابی می پیوندد و با شروع ناآرامی های کردستان به مناطق غربی اعزام می شود. در این منطقه پس از افتخارآفرینی متعدد به همراه احمد متوسلیان تیپ محمدرسول الله (ص) را تاسیس می کنند و پس از اسارت حاج احمد مسوولیت این سازمان که به لشکر ارتقا یافته به شهید همت محول می گردد. ایشان تا عملیات بدر در این سمت حضور داشتند و رشادت های فراوانی را به همراه نیروهای خود در تاریخ این سرزمین به ثبت رساندند. در این کتاب گلعلی بابایی به خوبی زوایای مختلف حیات بابرکت ایشان را اعم از زندگی شخصی و نظامی مورد بررسی قرار داده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

پس از خاتمه عملیات خونین والفجر ۴ پیش از آن که نیروهای بسیجی لشکر ۲۷ از گردانها تسویه گرفته و عازم شهر و دیارشان شوند. همت از فرصت موجود استفاده ی بهینه را به عمل آورد و دستور داد کل رزمندگان عمل کننده ی لشکر در عملیات والفجر - ۴ جهت یک سخنرانی توجیهی در اردوگاه قلاجه تجمع نمایند. از آنجا که این سخنرانی شگفت انگیز و بسیار جذاب در حکم گزارش دقیق و ماندگار فرمانده اسطوره ای لشکر ۲۷ محمد رسول الله  از نقش رزمندگان بسیجی و فداکار این یگان در آن نبرد دشوار کوهستانی به شمار می‌رود ضروری است تا متن کامل این بیانات را همین جا بیاوریم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نامه های فهیمه نامه های فهیمه
۱۰ %
علیرضا کمری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
خاک های نرم کوشک خاک های نرم کوشک
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
شاهرخ شاهرخ
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
با دست های خالی با دست های خالی
۱۰ %
مهدی بختیاری
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
من زنده ام - جلد نرم من زنده ام - جلد نرم
۱۰ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها