بنر پویش صندوق اربعین

ماموریت فلامینگو ها

ماموریت فلامینگو ها

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۸۰,۰۰۰
%۱۰
۷۲,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
۱۷۶
وزن:
۱۲۴ گرم
شابک:
9789643049942

معرفی کتاب

کتاب «ماموریت فلامینگوها» نوشته نویسنده گیلانی طاهره مشایخ است که برای نوجوانان ایرانی نوشته شده است. این داستان در زیست بومی شمالی کشور رقم می‌خورد و با محوریت چند نوجوان است که قرار است یک کار بزرگ بکنند. ماجرا در زمان کرونا اتفاق می‌افتد. زمانی که یک بیماری سبب شد تا همه مردم جهان در خانه‌های خود برای ماه‌ها محبوس شوند و خیلی از کارهای زندگی عادی دچار اختلال بشود. یکی از جاذبه‌های استان گیلان مهاجرت فلامینگو‌ها از مناطق شمالی به این منطقه است که زیبایی کم نظیری را رقم می‌زند. نویسنده تمام این موضوعات را به هم گره زده تا بتواند یک داستان حماسی بسازد که در آن نوجوانان همین آب و خاک با همت و اراده خودشان یک کار مهم را پیش می‌برند همانند قهرمانان ملی که همگی با ایمان به خدا و پشتکار توانستند برای کشورشان افتخار بیافرینند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

دانیال دور و برش را نگاهی انداخت و تا دید کسی آن دور و بر نیست، در یک لحظه پایین پرید قشنگ و حرفه‌ای بدون این که به کمک نیاز داشته باشد؛ یک دستش را به عنوان تکیه‌گاه روی لبه ی دیواره گذاشت و دست دیگرش را هم با فاصله روی لبه‌ی دیواره قرار داد و تنه‌اش را بلند کرد و چرخی توی هوا زد و پایین پرید انگار آکروبات بود. چند قدم رفت و برگشت من را نگاه کرد که ببیند در چه حالی هستم. نمی‌دانم این ارتفاع را چه طور باید پایین می‌آمدم خیلی هم بلند نبود ولی کار من نبود فکر کردم سمت چرخ بروم و مثل پله از آن استفاده کنم موقع سوار شدن دانیال این طرف بود و دستم را گرفته بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دختر خاله ها دختر خاله ها
۱۰ %
نیلوفر مالک
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
پی پی جوراب بلند پی پی جوراب بلند
۱۰ %
آسترید لیند گرن - فرزانه کریمی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
وریا وریا
۱۰ %
زهرا محمدی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
ملودی سکوت ملودی سکوت
۱۰ %
شارون ام دریپر
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
چتر تابستان چتر تابستان
۱۰ %
لیسا گرف
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها