قصه های خدا (دوازده جلدی)

قصه های خدا (دوازده جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
%۱۰
۲۲۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 1 جلد
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی کوچک
صفحات:
۱۹۲
وزن:
۸۴۸ گرم
شابک:
9786006229522

معرفی کتاب

مجموعه قصه های خدا در دوازده جلد نوشته بهروز رضایی و با تصویرگری نیلوفر برومند سعی نموده کودکان فارسی زبان را با پیامبران خدا آشنا سازد. خداوند متعال در کتاب آسمانی خود قرآن کریم سرگذشت برخی از پیامبران شاخص که ماجراهایی شگفت و عبرت آموز در زندگی داشته‌اند را بیان نموده است. نویسنده این آثار نیز تلاش کرده است با زبانی کودکانه به شرح زندگی این مردان الهی بپردازد که مردم به را به نیکی و یگانه پرستی هدایت می‌نمودند و همواره خیرخواه بشریت بودند. در این مجموعه زندگی دوازده نفر از بزرگترین انبیا شرح داده شده است: جلد اول حضرت آدم (ع)، جلد دوم حضرت نوح (ع)، جلد سوم حضرت صالح (ع)، جلد چهارم حضرت ابراهیم(ع)، جلد پنجم حضرت یوسف(ع)، جلد ششم حضرت ایوب(ع)، جلد هفتم حضرت موسی (ع)، جلد هشتم حضرت داوود(ع)، جلد نهم حضرت سلیمان (ع)، جلد دهم حضرت یونس (ع)، جلد یازدهم حضرت عیسی(ع)، جلد دوازدهم حضرت محمد(ص). تصاویر جذاب و دلنشین این کتب قطعا مطالعه را برای کودکان لذتبخش‌تر خواهد نمود.

در ادامه برشی از جلد دوازدهم این مجموعه را می‌خوانید:

اذیت و آزار دشمنان هر روز زیادتر می‌شد. سرانجام مسلمانان مجبور شدند از شهر مکه بروند. پیامبر هم با تعدادی از یارانش به شهر مدینه رفت. مردم مدینه از پیامبر استقبال کردند و قول دادند همیشه او را یاری کنند. مسلمانان قبل از هر کاری در شهر مدینه مسجدی ساختند تا با هم در آن نماز بخوانند. آن‌ها نماز می‌خواندند روزه می‌گرفتند و به نیازمندان کمک می‌کردند و تصمیم گرفته بودند که دیگر دروغ نگویند، دزدی نکنند و امانت دار باشند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

من اهل بیت را دوست دارم حضرت محمد(ص) من اهل بیت را دوست دارم حضرت محمد(ص)
۱۰ %
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
چرا خدا چنین کرد (لاک پشت) چرا خدا چنین کرد (لاک پشت)
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
سفری که پر ماجرا شد سفری که پر ماجرا شد
۱۰ %
بنفشه رسولیان
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
من اهل بیت  را دوست دارم حضرت زهرا(س) من اهل بیت  را دوست دارم حضرت زهرا(س)
۱۰ %
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
چرا خدا چنین کرد (زرافه) چرا خدا چنین کرد (زرافه)
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
قهرمان غدیر قهرمان غدیر
۱۰ %
علی رضا سبحانی نسب
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها