عزیزتر از جان

عزیزتر از جان

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۵,۰۰۰
%۱۰
۲۲,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۸
وزن:
۲۰۶ گرم
شابک:
9786007472910

معرفی کتاب

زندگی شهدای مدافع حرم می‌تواند الگویی برای تمام جوانان تمدن اسلامی باشد. زوج‌هایی که با وجود تمام مشکلاتی که در ابتدای زندگی داشتند اما دفاع از کیان اسلام و حمایت از مرزهای اسلامی را مقدم بر تمام آن‌ها داشتند وبا پاسداری از این جبهه امنیت و آرامش را برای ملت‌های بسیاری به ارمغان آوردند. روایت زندگی این بزرگواران از نگاه همسران به خوبی نشان می‌دهد که چگونه این مردان مرد از بزرگترین محبت های دنیایی دست کشیدند و برای کسب رضایت خداوند با جان و مال خود به جهاد فی سبیل الله پرداختند.

کتاب «عزیزتر از جان» زندگی مشترک شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی و همسرش مهناز ابویسانی است. این کتاب از زمان خواستگاری همسر ایشان در سال آخر دبیرستان شروع می‌شود و بعد با ماجراهایی که در زندگی مشترک از سر می‌گذرانند ادامه پیدا می‌کند. شهید راه چمنی از تک تیراندازان جبهه مقاومت و از پاسداران ممتازی بود که به جبهه سوریه اعزام شد. او در زندگی شخصی نیز مداح اهل بیت و حافظ قرآن بود. سرانجام این قهرمان ملی در آغازین روزهای سال 95 به درجه رفیع شهادت رسید. این کتاب روایتی دلنشین و احساسی از زندگی عاشقانه این دو نفر است. این کتاب توسط نشر 27 بعثت به قلم کبری خدابخش دهقی منتشر شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

ورود به سال ۹۴ از ابتدا برایم عجیب و غریب بود حال و هوای آقا ابوالفضل عوض شده بود سجده‌های نمازش را طولانی‌تر کرده بود. گاه و بی‌گاه دانه‌های اشک از گوشه چشمانش صورتش را خیس می‌کردند. داخل اتاق تاریک می‌رفت و یک صدا اشک می‌ریخت. نماز شب که می‌خواند با سوز الهی «العفو» می‌گفت وقتی به چهره‌اش نگاه می‌کردم انرژی مثبت و آرامش میگرفتم. چشم‌هایش زیبا بود اما جور دیگری زیبایی‌اش را نشان می‌داد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مدافعان حرم  دیدار پس از غروب  شهید مهدی نوروزی مدافعان حرم  دیدار پس از غروب  شهید مهدی نوروزی
۱۰ %
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
نیمه پنهان ماه 4: شهید دقایقی نیمه پنهان ماه 4: شهید دقایقی
۱۰ %
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
خاتون و قوماندان خاتون و قوماندان
۱۵ %
مریم قربانزاده
۱۲۵,۰۰۰
۱۰۶,۲۵۰ تومان
جامانده در سهیل جامانده در سهیل
۱۰ %
کبری خدابخش دهقی
۷۹,۰۰۰
۷۱,۱۰۰ تومان
اینک شوکران جلد پنجم سعید جان بزرگی اینک شوکران جلد پنجم سعید جان بزرگی
۱۰ %
۴۳,۰۰۰
۳۸,۷۰۰ تومان
با تو می مانم با تو می مانم
۱۰ %
منصوره قنادیان
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها