بنر پویش صندوق اربعین

کتاب عروسی غاز ها

کتاب عروسی غاز ها

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۵,۰۰۰
%۱۰
۸۵,۵۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۳۶
وزن:
۱۷۴ گرم
شابک:
9789640236963

معرفی کتاب

ماجرای یک دشت مرموز

در دشت مرموز، روابط بین جانداران به شکلی منحصر به فرد و پیچیده شکل گرفته است. خرگوش ها با موش ها و کلاغ ها همکاری می‌کنند تا به یک راه حل برای جلوگیری از شکار شدن توسط روباهان برسند. این نشان از همبستگی و همکاری بین اعضای مختلف جامعه جانداران در دشت مرموز است که برای بقا و ایجاد تعادل در محیط زیست، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

کتاب عروسی غازها اثری از محمد میرکیانی با تصویرگری سعید رزاقی از مجموعه «ماجرای دشت مرموز» یک سری از داستان‌های حیوانات با ساختار طنز، فانتزی و مفرح برای نوجوانان است. در این داستان‌ها، چند گروه از حیوانات به تبادل نظر و همکاری برای مقابله با روباه‌ها می‌پردازند. روباه‌ها به عنوان شخصیت‌های منفی این‌مجموعه، توطئه‌هایی برای به دام انداختن دیگر حیوانات می‌کنند و بازها به عنوان قهرمانان، با همکاری و یاری از حیوانات دیگر، روباه‌ها را شکار می‌کنند. داستان‌های «ماجرای دشت مرموز» با هدف آشنایی نوجوانان با مفاهیم اجتماعی و فرهنگی نگارش شده‌اند. این داستان‌ها زمینه‌ای برای تفکر و اندیشه در خود ایجاد می‌کنند و سعی دارند نوجوانان را با مسائل پیرامون فضای عمومی جامعه و جهان امروز آشنا ‌سازند. مجموعه ۵ گانه «ماجرای دشت مرموز» توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است. این داستان‌ها نقش مهمی در تقویت علاقه نوجوانان به خواندن داستان‌های ادبیات کهن و داستان‌های معاصر دارند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا نگرش خود را نسبت به مسائل مختلف تغییر دهند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" یعنی روباهی خرگوشی بگیرد و آن را تقدیم نماید به روباهی دیگر؟ چگونه ممکن است روبیچ وزیر؟"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ولایت فقیه ولایت فقیه
۹ %
سید روح الله موسوی خمینی
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۳,۷۵۰ تومان
بحثی کوتاه درباره حکومت اسلامی و ولایت فقیه بحثی کوتاه درباره حکومت اسلامی و ولایت فقیه
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
روایت رهبری روایت رهبری
۱۰ %
سید یاسر جبراییلی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
ولایت فقیه ولایت فقیه
۱۰ %
سید مهران طباطبایی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
ولایت فقیه (ره‌نامه:جلد۱۱) ولایت فقیه (ره‌نامه:جلد۱۱)
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها