کتاب شب های پیشاور سه جلدی

کتاب شب های پیشاور سه جلدی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۰۰,۰۰۰
%۱۰
۸۱۰,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
گفتگو
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۱۶۰۲
وزن:
۲۷۶۰ گرم
شابک:
9789643976484

معرفی کتاب

حق باکیست؟

در جریان تاریخ، انسان همیشه به دنبال حق بوده است.اصلا بحث بشریت، تمام جنگ ها وجدل ها،تمام نوشته های علمی حول محور یافتن حق است. ادیان الهی مرتبه بالاتری از حق‌جویی را دنبال کرده اند، بدین منوال که حق همیشه با خداست و پیامبر خدا و وصی او، خواه مردم قبول کنند، خواه اکراه کنند. اسلام به عنوان آخرین و کاملترین نسخه ادیان الهی، بزرگترین مناقشۀ حق‌یابی را تجربه کرده است و چیزی که مشخص است اینکه هنوز هم تمام نشده است.

بعد از بعثت رسول گرامی اسلام، پس از کش و قوس‌های فراوان مردم بالاخره دین خدا،رسول خدا وکتاب خدا را پذیرفتند، برخی به عمق جان و بعضی فقط به لسان. این اتحاد ظاهری با مهم ترین حکم الهی که از زبان مبارک رسول خدا بر مردم عرضه شد، گسست. و شمشیر نفاق برپیکرۀ اسلام زخمی سرگشاده وارد آورد که تا به حال هم بسته نشده.

مهم ترین حکم چه بود؟ بحث جانشینی رسول خدا و هدایت جامعه اسلامی پس از پیامبر.

مجموعه «شب های پیشاور» روایت عالم شیعه‌ای است که دهه ها پیش ده شب مهمان مردم پنجاب هند(پاکستان کنونی) می‌شود و با خیل کثیری از علمای اهل تسنن به بحث و گفتگو پیرامون حقانیت جانشینی پیامبر و سایر موضوعات اخلافی می‌پردازد. دلایل متقن و مستدل این عالم بزرگ باعث نتایج جالبی می‌شود که در انتهای کتاب به آن اشاره شده است.

این عالم بزرگ شیعه کسی نیست جز آیت الله سید محمد سلطان الواعظین شیرازی.

تحقیق و پژوهش این مجموعه سه جلدی بر عهده عبدالرضا درایتی بوده.

در برشی از کتاب می‌خوانید:

منصفانه قضاوت کنید

آیا چند شبی در مسافرت با پیغمبر بودن یا چند رکعتی نماز با امت خواندن - شما را به خدا قسم انصاف دهید - برابری میکند با آن همه نصوص جلیه و خفیه و فضایل و کمالات از قبیل حدیث الدار مع احادیث بسیار دیگر ؛ مانند : حدیث المنزلة و حدیث المدینة و حدیث المواخاة و حدیث الغدیر و آیات الولایة و مباهله [ و ] بالاخره نزول سیصد آیه - بنا بر روایات اکابر علمای عامه که هر یک علی حده در متن کتاب مندرج است - در شأن مولانا امام المتقین ، امیر المؤمنین علی بن ابی طالب . آیا آن کسی که بالفرض چند رکعتی نماز جماعت با مردم خوانده اولی به مقامخلافت است ، یا آن کسی که رسول اکرم ﷺ او را لایق مقام خلافت دیده و رسماً او را خلیفه خود قرار داده - نه نیابت به نماز جماعت و صریحاً با بیان «انت منى بمنزلة هارون من موسى ، جمیع منازل هارونی را به استثنای مقام نبوت برای آن حضرت ثابت نمود که از جمله همان مقام خلافت رسول الله میباشد ، چنانچه در مجلس چهارم همین کتاب مفصلاً شرح دادم ؛ فاعتبروا یا اولی الابصار .

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

شماس شامی شماس شامی
۱۰ %
مجید قیصری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
الی الحبیب الی الحبیب
۱۰ %
سید علی اصغر علوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی) آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
قدم کلیک هایتان بر چشم قدم کلیک هایتان بر چشم
۱۰ %
۵,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
جدال دو اسلام جدال دو اسلام
۱۰ %
روح الله نامداری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۱۲۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها