شاهین بر آفتاب

شاهین بر آفتاب

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۸,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۱۲
وزن:
۳۱۶ گرم
شابک:
9786007472699

معرفی کتاب

کتاب «شاهین بر آفتاب» سرگذشت نامه آموزگار بسیجی شهید غلامعلی پیچک است. او در تهران به دنیا آمد و در هنگام دفاع مقدس در گیلانغرب به شهادت رسید. ایشان در آزمون سراسری رشته انرژی اتمی قبول شد و هم زمان با آن دروس حوزوی را درس می‌گرفت. در زمان ورود امام خمینی به ایران جزو کمیته استقبال بود. با شروع غائله کردستان به همراه شهید چمران به منطقه رفت و در شکست دادن نیروهای تجزیه طلب کومله و دموکرات در مناطق سنندج موثر بود. او به همراه شهید وزوایی در چندین عملیات مهم حضور داشتند. سرانجام او در عملیات مطلع الفجر عازم منطقه عملیاتی می‌شود و به شهادت می‌رسد. او جوانی فرهیخته و آگاه بود که جان عزیزش را در راه اسلام و ایران فدا نمود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

حرف‌های گرم و شیرین غلام علی بر فطرت بیدار و پاک بچه‌ها تأثیر شگرفی داشت و احساساتشان را به آتش می‌کشید. در آن روز خطابه پیچک شاید عالی‌ترین طرح جنگی و تاکتیک رزمی بود که می‌شد اتخاذ کرد. در شرایطی که حتی اگر هر ژنرال چهار ستاره و دانشگاه جنگ دیده‌ای به جای ما بود مهمترین راه چاره را زمین گذاشتن اسلحه می‌یافت این حرکت و تشدید روح معنویت در بچه‌ها همه گره‌های کور ذهنی ما را باز کرد. دیگر خراب بودن بیسیم و نداشتن ارتباط با سپاه بانه نشناختن زمین و موقعیت تنگ بودن وقت و کمبود نیرو و نبود سلاح سنگین و محدود بودن مهمات و نداشتن امکانات امدادی برای ما مطرح نبود. همه آماده شده بودند تا با آنچه هست عاشورایی دیگر بیافرینند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

من زنده ام - جلد نرم من زنده ام - جلد نرم
۱۰ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
گلستان یازدهم گلستان یازدهم
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
کوچه نقاش ها کوچه نقاش ها
۱۰ %
راحله صبوری
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 2) سلام بر ابراهیم (جلد 2)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
من مادر مصطفی من مادر مصطفی
۱۰ %
رحیم مخدومی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
حاج قاسم حاج قاسم
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۶۶,۰۰۰
۵۹,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها