بنر پویش صندوق اربعین

کتاب شام خاله هزار پا

کتاب شام خاله هزار پا

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۲۴
وزن:
۹۲ گرم
شابک:
9789640235256

معرفی کتاب

آموزش به کودکان

کتاب شام خاله هزارپا دومین جلد از مجموعه داستان پاپاپا اثری به نوشته و تصویرگری کلر ژوبرت است. داستان درباره مسئولیت‌ها و نظم و ترتیب در انجام کارها است که از طریق تجربیات پاپاپا و خاله پاپاپا به کودکان آموزش داده می‌شود. این داستان با استفاده از شخصیت‌های جذاب و روایتی زیبا، مفاهیم مهمی را برای کودکان منتقل می‌کند. کلر ژوبرت، نویسنده و تصویرگر این کتاب، با تجربه و تخصص خود در زمینه آموزش و تربیت کودکان، توانسته است با استفاده از داستان‌های جذاب و تصاویر زیبا، مفاهیم پیچیده را به زبان ساده و قابل درک برای کودکان بیان کند. این کتاب و آثار دیگر این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی مناسب است و می‌تواند به تقویت مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی آن‌ها کمک کند. با مطالعه دقیق این داستان، کودکان می‌توانند مفاهیمی چون مسئولیت‌پذیری، نظم و ترتیب، انجام وظایف قبل از لذت بردن از سرگرمی‌ها را یاد بگیرند. همچنین، آشنایی با شخصیت‌های داستان و موقعیت‌های مختلف زندگی شخصیت‌های آن، می‌تواند به تقویت تفکر و خلاقیت کودکان کمک کند. با توجه به محتوای سودمند و آموزشی این داستان، توصیه می‌شود تا والدین و مربیان، این کتاب را به عنوان یک ابزار آموزشی و تربیتی برای کودکان در نظر بگیرند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:« یک شب که بابا و مامان هزارپا بیرون رفته بودند، خاله هزارپا آمد پیش پاپاپا بماند. ولی برای خاله هزارپا اصلا مهم نبود که پاپاپا به جای انجام دادن کارهایش فقط بازی کند..."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دکل دکل
۲۰ %
روح الله ولی ابرقوئی
۱۲۸,۰۰۰
۱۰۲,۴۰۰ تومان
آینده انقلاب اسلامی آینده انقلاب اسلامی
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۹۵,۰۰۰
۱۷۵,۵۰۰ تومان
آغازی بر یک پایان آغازی بر یک پایان
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
امواج اراده ها امواج اراده ها
۱۰ %
میلاد حبیبی - پژمان عرب - راضیه عزیزی
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
عصر انقلاب اسلامی عصر انقلاب اسلامی
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۹,۵۰۰
۸,۵۵۰ تومان
صعود چهل ساله صعود چهل ساله
۱۵ %
سید محمدحسین راجی
۲۳۰,۰۰۰
۱۹۵,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها