رفیق شهیدم مرا متحول کرد

رفیق شهیدم مرا متحول کرد

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
%۱۰
۱۳۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۸۸
وزن:
۳۴۲ گرم
شابک:
9786222852047

معرفی کتاب

کتاب «رفیق شهیدم مرا متحول کرد» پیرامون شهید مدافع حرم عباس دانشگر است که به قلم پدر شهید مومن دانشگر نوشته شده است. پس از نگارش کتاب لبخندی به رنگ شهادت، آخرین نماز در حلب، تاثیر نگاه شهید و دردهایم کو حالا این اثر پنجمین کتابی است که در رابطه با ایشان نگاشته شده است. کتابی که در تایید آن آیه قرآن است که شهدا را زندگانی می‌داند که در زندگی پروردگار خود روزی می‌خورند. در این اثر پدر شهید با جمع آوری خاطرات افرادی که پس از شهادت این جوان مومن انقلابی به روح بزرگ و آگاهش توسل نمودند و توانستند مشکلات مادی و معنوی زندگی خود را به لطف و دستگیری او برطرف نمایند. این کتاب به خوبی بیانگر این موضوع است که شهید پس از شهادت نیز به اثرگذاری و هدایت جامعه می‌پردازد و تلاش می‌کند با نوری که از حق تعالی دریافت نموده اسباب نجات و توبه قشر جوان را فراهم سازد. در بخش پایانی نیز دستنوشته‌ها و دلنوشته‌های شهید عباس دانشگر که نشان دهنده اخلاص و تقوای او است آورده شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

از خدا خواستم تمام عمرم برای معرفی شهدا به دیگران صرف شود؛ چراکه هرچه دارم به برکت خون شهداست. از آن روزی که با شهید عباس آشنا شدم چندین محبت از شهید دیدم که یکی از آن‌ها را تعریف می‌کنم. یک روز در راه رفتن به مسجد بودم که مهرم گم شد. علاقه زیادی به این مهر داشتم؛ زیرا از تربت امام حسین بود که از کربلا برایم آورده بودند. چندین بار راه خانه تا مسجد را رفتم و برگشتم ولی از پیدا کردنش ناامید شدم از شهید درخواست کمک کردم گفتم داداش عباس، خودت میدونی چقدر این مهر رو دوست دارم کمکم کن پیداش کنم دو قدم که برداشتم دیدم جلوی پایم افتاده است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سربلند سربلند
۱۰ %
محمد علی جعفری
۹۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰ تومان
تو شهید نمیشوی تو شهید نمیشوی
۱۰ %
احمد رضا بیضایی
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
تو جای همه آرزوهایم تو جای همه آرزوهایم
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
مجید بربری مجید بربری
۱۰ %
کبری خدابخش دهقی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
زیر تیغ زیر تیغ
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۷۲,۰۰۰
۶۴,۸۰۰ تومان
برای زین اب روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی برای زین اب روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها