کتاب دیوید استار، یکه تاز فضا (لاکی استار جلد اول)

کتاب دیوید استار، یکه تاز فضا (لاکی استار جلد اول)

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۸۲
وزن:
۱۶۶ گرم
شابک:
9786001828508

معرفی کتاب

کتاب «دیوید استار؛ یکه‌تاز فضا» کتاب اول از مجموعه لاکی استار است که به قلم آیزاک آسیموف نوشته شده و سعید سیمرغ به فارسی برگردانده است.

در سال 1953 آسیموف و دوستانش تصمیم می‌گیرند تا مجموعه رمانی بنویسند تا از آن برای ساخت مجموعه‌ی تلوزیونی استفاده کنند. در ابتدای راه آسیموف با نام مستعار پل فرنچ شروع به کار می‌کند.همزمان یک پروژه نوجوان پسند با نام (راکی جونز،تکاور فضا) در دست ساخت بود و به همین دلیل امکان ساخت سریال ازین رمان نبود.آسیموف بالاخره رمان‌ها را با نام خود به چاپ رسانید.

داستان کتاب دیوید استار؛ یکه‌تاز فضا، داستان جوانی‌ست به نام دیوید که به تازگی عضو انجمن علوم گشته. او که والدینش را در کودکی و در پی یک حمله راهزنانه به اخترناوی‌شان، از دست داده، حالا تبدیل به یک جوان با ذهنی به تیزی و شفافیت دانشمندی استثنایی شده است. در پی مسمویتی که در مهاجرنشین مریخ ریشه دارد، و تار وپود حکومت زمین را تهدید می‌کند، او به عنوان اولین ماموریتش برای پیدا کردن دشمنان زمین که منابع غذایی را در گنبد مزرعه‌های مریخ مسموم کرده‌اند، راهی می‌شود.

در  برشی از کتاب می‌خوانیم:

لکه های کج و کوله ای از نور در برابر دیوید استار شناور بود. آرام آرام متوجه گرگز شدیدی در تمام بدنش و فشاری جداگانه شد که روی پشتش بود. فشار پشتش خودش را به شکل حقیقت دراز کشیدن طاق بازش روی یک تشک سفت نشان داد. می دانست که گزگز عوارض جانبی تفنگ بی هوش کننده است، سلاحی که پرتوهایش روی مراکز عصبی پایه ی مغز تأثیر می گذاشت.

پیش از آنکه نور متمرکز شود پیش از آنکه به طور کامل از محیط اطرافش آگاهی پیدا کند احساس کرد شانه هایش تکان می خورد و گزش دورادور کشیده های محکمی را حس کرد که به گونه هایش می خورد. نور به درون چشم های بازش تابید و او بازویش را که مورمور میشد بالا آورد تا جلوی کشیده ی بعدی را بگیرد.   

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

آنا کار نینا آنا کار نینا
۱۰ %
لئون تولستوی
۱۵۱,۸۰۰
۱۳۶,۶۲۰ تومان
از افغانستان تا لندنستان از افغانستان تا لندنستان
۱۰ %
عمر الناصری (ابوامام المغربی)
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
اعترافات یک کتاب خوان معمولی اعترافات یک کتاب خوان معمولی
۱۰ %
۶۸,۰۰۰
۶۱,۲۰۰ تومان
خداحافظ سارایوو خداحافظ سارایوو
۱۰ %
آتکا رید - هانا اسکوفیلد
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
جنگ و صلح  - دو جلدی جنگ و صلح  - دو جلدی
۱۰ %
لئون تولستوی
۱,۵۴۲,۰۰۰
۱,۳۸۷,۸۰۰ تومان
بینوایان(دو جلدی-ترجمه مستعان) بینوایان(دو جلدی-ترجمه مستعان)
۱۰ %
۸۰۰,۰۰۰
۷۲۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها