بنر پویش صندوق اربعین

کتاب ده کودک ده فکر

کتاب ده کودک ده فکر

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۲۴
وزن:
۹۸ گرم
شابک:
9786009193844

معرفی کتاب

آشنایی کودکان با امامت امام علی (ع)

کتاب ده کودک ده فکر آشنایی کودکان با امامت امیرالمومنین علی (ع) و ماجرای غدیر اثری از سید محمد مهاجرانی با تصویرگری حسین آسیوند یک داستان کودکانه است که به زیبایی و ظرافت موضوعات دینی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان تبیین می‌کند. این کتاب به شیوه‌ای داستانی، از دیدگاه خود کودکان، دلایل جانشینی حضرت علی (ع) را برشمرده و به آن‌ها آموزه‌هایی از اخلاق و ولایت این امام را القا می‌کند. داستان درباره آقای دانش است که معلم کلاس، برای جلسه‌ی درس خود، بچه‌ها را به نخلستان می‌برد. او از آن‌ها می‌خواهد که فرض کنند نمی‌دانند جانشین پیامبر چه‌کسی است و سپس خوب فکر کنند تا براساس اطلاعاتی که دارند، تشخیص دهند که چه‌کسی شایستگی جانشینی پیامبر را دارد. این روش تدریس، به کودکان کمک می‌کند تا با تفکر و استدلال، به مفاهیم دینی و اخلاقی بپردازند. از زبان کودکان، دلایل جانشینی و ولایت حضرت علی (ع) بیان می‌شود و این امر می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از نزدیک‌ترین منبع به این مفاهیم، یعنی خود حضرت علی (ع)، بیشتر بدانند. این روش آموزش، باعث می‌شود که مفاهیم دینی و اخلاقی به شیوه‌ای جذاب و قابل فهم برای کودکان انتقال پیدا کند.

در قسمتی از کتاب می خوانیم:" آقای دانش نگاهی به بچه‌ها انداخت: بچه‌ها بیایید درباره یک موضوع با هم فکر کنیم. بچه‌ها با کنجکاوی به هم نگاه کردند. فرض کنید که ما هنوز خبر نداریم جانشین پیامبر اسلام چه کسی بوده. مثلا در یک سرزمین دورافتاده زندگی می‌کنیم و می‌خواهیم فکرها و اطلاعاتمان را روی هم بریزیم و جانشین پیامبر خدا را بشناسیم. شما ده نفرید. نیم‌ساعت هم فرصت فکرکردن دارید. بعد هرکسی فکرش را بگوید تا ببینیم چه می‌شود..."

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

امواج اراده ها امواج اراده ها
۱۰ %
میلاد حبیبی - پژمان عرب - راضیه عزیزی
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
آینده انقلاب اسلامی آینده انقلاب اسلامی
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۹۵,۰۰۰
۱۷۵,۵۰۰ تومان
دوران جدید عالم دوران جدید عالم
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
حلزون های خانه به دوش حلزون های خانه به دوش
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۸۴,۰۰۰
۷۵,۶۰۰ تومان
عصر انقلاب اسلامی عصر انقلاب اسلامی
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۹,۵۰۰
۸,۵۵۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها