بنر پویش صندوق اربعین

در یاد تو خواهم ماند

در یاد تو خواهم ماند

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۵,۰۰۰
%۱۰
۲۲,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۸
وزن:
۱۷۰ گرم
شابک:
9786229736296

معرفی کتاب

خواهران شهدا

روایت زندگی شهدا از زبان خواهرانشان نکاتی دارد که در کمتر کتابی آن را خواهیم یافت، کتاب در یاد تو خواهم ماند روایتی است از شهید سعید آشوری که از زبان خواهر این شهید به قلم خانم ها هما مهرآبادی و نرگس آشوری به رشته تحریر در آمده است. شهید سعید آشوری متولد اردیبهشت ۱۳۴۶ در تهران که دانشجوی کارشناسی رشته عمران بود و به‌عنوان بسیجی به جبهه عازم شد برای آشنایی بیشتر با این شهید بزرگوار می توانید این کتاب را که روایتی از زبان خواهر این شهید است تهیه فرمایید.

"بعد از سال ها یک شب خواب سعید را دیدم. مقابلم ایستاده بود و نگاهم می کرد به طرفش دویدم ولی چند متر مانده به سعید متوقف شدم. صدایش کردم. « سعید جان! اسم دوستاتو بهم میگی؟ چطور اونا رو پیدا کنم؟ اصلا زنده هستن یا نه ؟ تو رو خدا کمکم کن سعید.» -فردا یه آقایی می آد پیشت اون از همه چیز خبر داره. اون آقا بهت میگه چیکار کنی ناراحت نباش به وقتش همه چیز آشکار می شه و با لبخند از من دور شد از خواب بیدار شدم. چند دقیقه ای نشستم و به فکر فرو رفتم. بالاخره بعد از چند سال دوباره سعید را در خواب دیدم. اولش گیج بودم، چهره دوست داشتنی سعید که دوباره بعد از گذشت چند سال می دیدم ذهنم را مشغول کرده بود دلتنگیام چند برابر شده بود. ولی با گریه از خداوند بزرگ به خاطر دیدن خواب سعید تشکر کردم." آنچه خواندید گوشه ای از روایت های این کتاب بود.

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کوچه نقاش ها کوچه نقاش ها
۱۰ %
راحله صبوری
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
نامه های فهیمه نامه های فهیمه
۱۰ %
علیرضا کمری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
حکایت زمستان حکایت زمستان
۱۰ %
سعید عاکف
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
خاک های نرم کوشک خاک های نرم کوشک
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها