در هیاهوی سکوت

در هیاهوی سکوت

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۸۹,۰۰۰
%۱۰
۸۰,۱۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۷۲
وزن:
۳۶۴ گرم
شابک:
9786007472743

معرفی کتاب

چه  بسیار جوانانی که با بصیرت و ایمان خود زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و پیشبرد آن در طول این چهل سال شده‌اند. جوانانی که از هیچ چیز خود برای تحقق آرمان‌های این نظام دریغ نکردند و حتی جان شیرین خود را تقدیم اسلام و ایران کردند. جوانانی که هر کدام به تنهایی می‌توانستند راهبر و فرمانده یک لشکر باشند ولی مقام و جاه الهی را بر سمت‌های دنیایی ترجیح دادند.

شهید عباس ورامینی از جمله این شهدا بود. او دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی بود که از مجریان اصلی تسخیر لانه جاسوسی نیز بود و از آغازین روزهای انقلاب به خدمت و حفاظت از انقلاب مشغول شد. با آغاز جنگ تحمیلی به جنوب رفت و در آبادان به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. او که نیرویی کارآزموده و بسیار منظم و منضبط بود به مسوولیت آموزش بسیجیان تهران درآمد اما در آستانه عملیات فتح المبین خود را به منطقه عملیاتی رساند و در عملیات بیت المقدس نیز به عنوان معاون گردان مقداد حضور داشت. گرچه در این عملیات مجروح شد اما خود را با همان حال به مرحله دوم رساند تا فتح خرمشهر را با چشمان خود ببیند. سرانجام این سپاهی دلاور که مسوولیت ستاد لشکر 27 محمد رسول الله (ص) را برعهده داشت برای حضور عملیاتی در والفجر4 درخواست داد و در ارتفاعات کانی مانگا مدال شهادت بر گردن آویخت. جواد کلاته عربی با انجام تحقیقی مبسوط و نگارش بسیار جذاب زندگی این شهید را در کتاب «در هیاهوی سکوت» به رشته تحریر درآورده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

پوتین‌های واکس‌زده شلوار گتر کرده ، لباس نظامی اتو کشیده و ظاهر مرتب و منظم با سختگیری‌هایش در دوران آموزش دانشجوهای لانه و سرکشی‌های مدام به پست‌ها و گوشزد کردن چندباره مسئولیت نگهبان ها در هنگام انجام مأموریت همه از او یک نظامی با کلاس ساخته بود. هر کسی برای نخستین دفعه عباس را در لانه می‌دید می‌دانست با یک آدم نظامی به تمام معنا روبه رو شده است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خاک های نرم کوشک خاک های نرم کوشک
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
کوچه نقاش ها کوچه نقاش ها
۱۰ %
راحله صبوری
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
نامه های فهیمه نامه های فهیمه
۱۰ %
علیرضا کمری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
گلستان یازدهم گلستان یازدهم
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
حکایت زمستان حکایت زمستان
۱۰ %
سعید عاکف
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
یکشنبه آخر یکشنبه آخر
۱۰ %
معصومه رامهرمزی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها