در مهمانی پولدار ها

در مهمانی پولدار ها

4.2

قصه های نهج البلاغه (جلد2)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۴۸
وزن:
۱۹۰ گرم
شابک:
9789640221969

معرفی کتاب

کتاب «در مهمانی پولدارها» قصه‌هایی است که از زندگی امیرالمومنین (علیه السلام) براساس کتاب نهج البلاغه اقتباس شده است. کتاب گرانقدر نهج البلاغه حاصل تحقیق و پژوهش چند ساله سیدرضی در بیانات مولای متقیان است که زیباترین و شیواترین بیانات ایشان را گردآوری نموده و در این کتاب در سه بخش خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌ها تدوین کرده است. هر کدام از سخنان پرمغز و درس آموز به مناسبت حادثه و ماجرایی مطرح گردیده‌اند و سرشار از مطالب ناب و مهمی است برای زندگی هر انسانی ارزشمند است. مجید ملامحمدی در این کتاب ماجراهایی که در زندگی حضرت امیر رقم خورند و ایشان با نگاه اسلامی رفتاری منحصر به فرد و عادلانه را نشان دادند در این کتاب حکایت کرده و با زبان شیوا و آسان به کودکان نشان داده که چرا ایشان برترین خلق خدا و اسلام بهترین دینی است که در اختیار بشر قرار گرفته است. این قصه ها به خوبی عدالت، تقوا و مردم داری ایشان را به نسل جوان نشان داده و مطالب زیبایی از سبک زندگی حضرت آموزش می دهد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

من دیروز مرتکب یک اشتباه بزرگ شدم اشتباهی که از دیروز تا به حال، مثل خوره به جانم افتاده و من از شرم توی خانه ام نشسته ام و خیال ندارم که بیرون بزنم تازه دیشب و امروز صبح هم نمازم را در خانه خواندم چرا که شرمم میشد با امیر مؤمنان علیه رو در رو شوم و او یاد آن اشتباهم بیفتد و من از نگاه مهربانش خجالت بکشیم می دانید چه شد؟ من عبد الله بن زمعه - که از شیعیان و یاران امام علی شه هستم همین دیروز مهمان او بودم امام مثل همیشه به من محبت بسیاری کرد و حرفهای خوبی زد. با آنکه پدرانم از دشمنان اسلام و دین خدا بودند. پدر و عمویم در جنگ بدر از مشرکان بودند و به جنگ رسول خدا رفتند و کشته شدند. پدربزرگم - اسود - هم کسی بود که همیشه حضرت محمد که را مسخره می کرد، اما من با آنها فرق داشتم خدا کمک کرده بود و من شیعه شده بودم و همیشه به مولایم کمک می کردم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کودکستان آقا مرسل کودکستان آقا مرسل
۱۰ %
داوود امیریان
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
جام جهانی در جوادیه جام جهانی در جوادیه
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
فرزندان ایرانیم فرزندان ایرانیم
۱۰ %
داوود امیریان
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها