بنر پویش صندوق اربعین

در جستجوی خورشید (اویس قرنی)

در جستجوی خورشید (اویس قرنی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۰
وزن:
۴۸ گرم
شابک:
9789649735511

معرفی کتاب

من هم یمنی ام.

   تاریخ اسلام پر از نکات آموزشی برای آنانی هست که می اندیشند، کودکان و نوجوانان علاقه مند به تاریخ و پدران و مادرانی که تمایل دارند نسل جدید نیز با صحابه و یاران اهل بیت آشنا شوند می توانند کتاب اویس قرنی در جستجوی خورشید دوستان پیامبر و علی را تهیه کنند تا با زبانی شیوا و داستان گونه فرزندان و آشنایان نوجوان خود را با این شخصیت های اثرگذار در تاریخ اسلام آشنا کنند. در این کتاب، مجید ملامحمدی با استفاده از قلم خود، کودکان و نوجوانان را با زندگی یار راستین اهل بیت (ع)، اویس قرنی که راسخ در راه اسلام و پیامبر (ص) ماند و مبارزه کرد و در تمام عمرش، سر تسلیم در برابر زور و تزویر فرود نیاورد، آشنا می‌کند. او این داستان را به شکلی جذاب و زیبا تعریف کرده تا جوانان بتوانند از آن الهام بگیرند و از آموخته‌های زندگی این شخصیت الهام بگیرند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:" خلیفه دوم در زمان خلافت خود چندبار با اویس قرنی ملاقات کرد و به او احترام گذاشت. حتی به دیگران سفارش کرد او را احترام کنند اما اویس هیچ گاه به بیعت با او تن نداد. روزی خلیفه یکی از لباس های پیامبر خدا (ص) را برای اویس آماده کرد . اویس هیچ وقت لباس سالم و نو بر تن نداشت. خلیفه همراه گروهی به دیدن اویس رفت و گفت:« کیست که این خلافت را به یک قرص نان از من بخرد؟» منظورش این بود که این خلافت برای من ارزشی ندارد! اویس گفت:« هرکس که دارای عقل و اندیشه است. به این خرید و فروش راضی نمی شود. اگر راست می گویی، از مقام خلافت کنار برو تا به صاحبش برسد!»"

 

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی) مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی)
۱۵ %
۵۸۸,۰۰۰
۴۹۹,۸۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
نردبان جهان نردبان جهان
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۳,۰۰۰
۱۱,۷۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
کودکستان آقا مرسل کودکستان آقا مرسل
۱۰ %
داوود امیریان
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها