بنر پویش صندوق اربعین

کتاب درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت

کتاب درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت

4.2

در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۶۰,۰۰۰
%۱۰
۲۳۴,۰۰۰
تومان
رده سنی:
مربیان
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۷۶
وزن:
۳۴۶ گرم
شابک:
97862255023281

معرفی کتاب

نظریه ای برای تعلیم و تربیت

    در دین اسلام، تربیت انسان از اهمیت بسیاری برخوردار است. این تربیت، به عنوان غایت و نهایت شریعت کامل الهی، مورد توجه قرار گرفته و در راستای دستیابی به تمدّن بزرگ اسلامی، انقلاب اسلامی نیز به تربیت انسانهای صالح و با اخلاق متمایز تاکید دارد. به همین دلیل، کتاب «درآمدی بر نظریّه‌ی تعلیم و تربیت» به واکاوی دیدگاه‌های تربیتی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) می‌پردازد. این کتاب سعی دارد تا از زاویه‌ای عمیق، دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) را در حوزه تربیت بشری بررسی کند و از این طریق به نحوه‌ی تأثیرگذاری آن بر جوامع اسلامی پرداخته و راهکارهای ممکن برای تحقق اهداف تربیت انسان در جامعه را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

در ادامه گزیده ای از این کتاب را می خوانید:"معارف انقلاب اسلامی را به شیوه های مختلف در محتواهای آموزشی باید آموزش داد. معارف انقلاب مشتمل بر هر محتوایی است که به تربیت انسان انقلابی کمک کند و او را نسبت به آرمانهای انقلاب حساس، نسبت به تهدیدات انقلاب هوشیار و نسبت به بهره گیری از فرصتهای انقلاب ماهر سازد. معمولا انسان های غیر انقلابی زمان حال را محور زندگی خود قرار می دهند و آرمانها را مورد توجه قرار نمی دهند و خود را از هر عاملی که آن ها را دچار زحمت و مشقت کند دور نگه می دارند."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مهمان خدا مهمان خدا
۱۰ %
مژگان حامد
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
کاش برگردی کاش برگردی
۱۰ %
رسول ملاحسنی
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
یک بغض و هزاران مشت یک بغض و هزاران مشت
۱۰ %
علیرضا اشرفی نسب
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
ازدواج به سبک شهدا ازدواج به سبک شهدا
۱۰ %
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
سربازنامه (منظومه‌ای برای شهید قاسم سلیمانی) سربازنامه (منظومه‌ای برای شهید قاسم سلیمانی)
۱۰ %
داغ دلربا داغ دلربا
۱۰ %
میثم امیری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها